Artefakty
TESTOWE FORUM

Join the forum, it's quick and easy

TESTOWE FORUM
TESTOWE FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
17/9/2016, 16:33
Artefakt: przedmiot, posiadający magiczne właściwości. W porównaniu do mocy, posiada swój własny "limit", u większości należy zagwarantować konkretne warunki, aby zostały aktywowane. Czas trwania jest ograniczony, a na odnowę energii trzeba czekać, niektóre posiadają ograniczoną liczbę użyć.

POZIOM ŁATWY

Artefakty można uzyskać na misji o łatwym poziomie trudności, w niewielkich wydarzeniach fabularnych (tzw. "losowych" prowadzonych przez MG-Los), w konkursach oraz za zasługi na forum.

Artefakty UDHRQsM
CZARNY DIAMENT. Najczęściej jest znajdowany w formie amuletu na szyi. Ów przedmiot to czarny, niemal pochłaniający światło klejnot, wkomponowany w srebrną oprawę, na którego środku widnieją srebrne symbole do bólu przypominający piracką czaszkę i dwie, skrzyżowane piszczele pod nią. Jest bardzo lekki, acz niezwykle wytrzymały – jak to diament. Podobno powstał, gdy ziemia pochłonęła setki zawirusowanych zwłok, które potem, w niewytłumaczony sposób, przekształciły się w te kryształy. Ale jak wiadomo, plotki to zawsze tylko plotki – gorsi od tych opowieści są właściciele owych przedmiotów.

ZASTOSOWANIE
Samo noszenie rozsiewa niezbyt potężną (ale jednak) aurę strachu towarzyszącą posiadaczowi. Najsilniejszy wpływ ma ona na istoty posiadające zwierzęce zmysły. Właściciel diamentu nabywa również zupełną odporność na strach wywoływany przez moce nadprzyrodzone – dzieje się tak jednak tylko, gdy potrze się czaszkę na klejnocie. Użycie kamienia powoduje, że na czas dwóch postów promienieje on czarnym, złowieszczym blaskiem, a wszystkie żywe istoty w promieniu dziesięciu metrów bez świadomości czy kontroli nad tym, co robią, zaczynają uciekać jak najdalej od posiadacza obiektu. Oczywiście, silna wola może się oprzeć działaniu klejnotu, lecz nawet wtedy, osoba poddana działaniu kryształu będzie odczuwać silny, często paraliżujący strach. Po siedmiu użyciach klejnot staje się matowy i może służyć jedynie za ozdobę. Naturalnie, istoty nie mogące odczuwać strachu nic nie poczują.

CZAS TRWANIA MOCY
2 posty.

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
4 posty.

LICZBA UŻYĆ
7.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (2/4)
Natalie, Isao.


Artefakty GH64KnJ
OSTRZE TRANSFORMACJI Magiczne bronie, które według legend został wykute przez anioły. Z wierzchu to tylko kolejna, niepozorna błyskotka – połyskujący niebiańską aurą sztylet, bez żadnych zdobień, surowy. Pozory mają jednak to do siebie, iż lubią być złudne. Posiada on bowiem moc zmieniania się w dowolną broń sieczną. Wprawne dłonie są w stanie sprawić, że ostrze transformacji okaże się najniebezpieczniejszą przedmiotem w zasięgu wzroku.

ZASTOSOWANIE
Zamiana sztyletu w dowolną broń sieczną. Od małych noży, poprzez zwykłe miecze, a kończąc na półtorakach.

CZAS TRWANIA MOCY
4 posty.

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
5 postów.

LICZBA UŻYĆ
Nieograniczona.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (5/4) Brak wolnych artefaktów!
Lentaros, Nathair, Sleipnir, Julian, Furiosa.


Artefakty LY3HkrD
TORBA BEZDENKA. Torba bez dna to zaklęty przez anioły przedmiot. Torba ta, dzięki ich magii, może zmieścić nieskończenie wiele rzeczy, które oczywiście są rozmiarowo poprawne (np. karabin jeszcze w niej upchniesz, ale biurka już niezbyt). Minusem jest za to waga upchniętych rzeczy – bezdenka bez względu na to, ile w sobie mieści, zachowuje ciężar włożonych do niej rzeczy.

ZASTOSOWANIE
Magazynowanie wszelakich przedmiotów.

CZAS TRWANIA MOCY
Nieograniczony.

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
Brak.

LICZBA UŻYĆ
Nieograniczona.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (1/2)
Yuu.


Artefakty PnMpBgD
PIERŚCIEŃ BATORY. Ponoć żyła kiedyś na tym świecie pewna królowa o urodzie porównywalnej do nieziemskich bogiń. Choć zewnętrznie piękna, była to kobieta próżna i egocentryczna, która za nic nie mogła się pogodzić z upływającym czasem i blaknącą urodą. Stale rosnąca w siłę obsesja na punkcie idealnego wyglądu i młodzieńczego uroku, skłoniła ją do podpisania paktu z Demonem. Za cenę swojej duszy, zyskała wreszcie to, o czym całe życie marzyła. Zapewne znajdą się tacy, dla których byłaby to sprawiedliwa wymiana.

ZASTOSOWANIE
Pierścień pozwala na pozorne przybranie dowolnego wyglądu ludzkiego. Jeśli osobnik dysponuje nadzwyczajnymi cechami, jak skrzydła lub ogon, iluzja pryska, gdy dojdzie do ich bezpośredniego kontaktu z inną osobą. Ponadto zmianie ulega również głos, jednakże zapach pozostaje ten sam.

CZAS TRWANIA MOCY
3 posty.

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
4 posty.

LICZBA UŻYĆ
5.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (2/4)
Lilo, Cedna.


Artefakty APTTZJJ
ZAPALNICZKA PIROMANA. Z pozoru zwykła benzynówka, dosyć starta i z wygrawerowanym płomieniem na blaszce. Co ją różni od innych? Zawsze odpala, nieważne w jakich warunkach, a przy odpaleniu ognia 3 razy z rzędu przez użytkownika, wytwarza kule ognia wielkości porządnej śnieżki, która wystrzeliwuje w wybraną stronę. Zasięg kuli sięga do 15 metrów i działa jak wystrzelony pocisk. Jeśli na swojej drodze nie napotka przeszkody – stopniowo wypala się i znika.

ZASTOSOWANIE
Kule ognia i nieskończone źródło ognia.

CZAS TRWANIA MOCY
2 posty (+2 ogniste kule)

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
2 posty.

LICZBA UŻYĆ
Nieograniczona.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (1/6)
Yury.


POZIOM ŚREDNI

Artefakty można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. "losowych" prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum.

Artefakty C5XsE2C
PŁASZCZ CIENIA. Płaszcz Cienia – właściwie Płaszcz Archanioła – stworzony przez anioły, na początku miał służyć jako szata, która umożliwiałaby danej osobie zdobycie chociażby cząstki mocy, jaką władają anioły. Jednak po kilku miesiącach, kiedy to posiadacze tego skrawka ubrania zdążyli narobić już niemały bałagan, postanowiono ograniczyć ich możliwości, przeistaczając go w płaszcz cienia, dzięki któremu, jak sama nazwa wskazuje, można zamienić się w cień.

ZASTOSOWANIE
Zamiana użytkownika płaszcza w cień. Posiadacz płaszcza przyjmuje formę półprzezroczystego cienia, dzięki czemu łatwiej mu się ukryć. Moc artefaktu NIE sprawia, że użytkujący staje się niematerialny, przez co wciąż może doznać obrażeń.

CZAS TRWANIA MOCY
3 posty.

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
4 posty.

LICZBA UŻYĆ
Nieograniczona.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (5/6)
Sleipnir, Shinichi, Sathiv, Var, Warner.


Artefakty WOpQ2vj
PIEŚŃ SUKKUBA. Sukkuby były uważane za demonice uwodzące mężczyzn we śnie. Mało kto mógł im się oprzeć, a ceną za chwilę przyjemności była dusza zauroczonego głupca. Osoba znajdująca się pod wpływem uroku osobistego sukkuba była w stanie spełnić każdą zachciankę i kaprys demonicznej kochanki. Cóż, ten amulet posiada podobne właściwości...

ZASTOSOWANIE
W najprostszych słowach – artefakt posiada moc uwodzenia, jednak, wbrew temu, co mówi nazwa, działa on zarówno na mężczyzn, jak i na kobiety. Osoba będąca pod jego wpływem jest w stanie spełnić prawie każdą zachciankę posiadacza artefaktu. Łącznie z upojną nocą w jakimś przytulnym kąciku... Należy zaznaczyć, że osoby z silną wolą słabiej reagują na jego działanie, chociaż nie są na nie kompletnie odporne. Jedyne, czego nie można nakazać ofierze, to popełnienie samobójstwa bądź zabicie drugiej osoby. Ale, nie oszukujmy się, kogo by to interesowało, kiedy możesz przespać się z kim chcesz?

CZAS TRWANIA MOCY
3 posty.

CZAS ODNAWIANIA ENERGII
4 posty.

LICZBA UŻYĆ
5.

ZDOBYTE PRZEDMIOTY (0/1)
Brak.
Shin