lokacja
TESTOWE FORUM

Join the forum, it's quick and easy

TESTOWE FORUM
TESTOWE FORUM
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Shin
Wilczur, poziom E
Wilczur, poziom E
11/3/2024, 02:37
Chōzō no mura


Kimkolwiek są mieszkańcy - niekoniecznie mają ochotę na gości, więc bronią się przed ich wizytami szeregiem amuletów odpychających yōkai i rozpraszających uwagę zwykłych ludzi, czy blokujących zainteresowanie medium. Wszystko wydaje się być ciekawsze niż małe, tradycyjnie stawiane domki z czerwonymi bądź zielonymi dachami. Jeżeli jednak zawziętość i siła woli zwyciężą, to finalnie można w końcu postawić stopę na terenie wioski. Kiedyś być może tętniła życiem, ale teraz króluje tutaj cisza, przerywana wyciem ostrego wiatru. Przy mieszkaniach niejednokrotnie postawione są
pokraczne posągi yōkai oblepione dziesiątkami talizmanów. Można odnieść wrażenie, że cały czas coś przesuwa wzrokiem po nieproszonych gościach, aura wydaje się być nieprzyjemna i napięta, a im dłużej planuje się błąkać po uliczkach - tym zimniej się staje. Jedna z górskich odnóg prowadzi do świątyni, gdzie finalnie można kogoś spotkać; starego mnicha wraz z kilkoma uczniami. Nieliczni mający okazję napić się z nim herbaty (chociaż z reguły można co najwyżej doznać zaszczytu porozmawiania z uczniami) twierdzą, że to zagubiony mistrz z legend produkujący najsłynniejsze talizmany i mistyczne przedmioty, natomiast bardziej prawdopodobnym jest, że to po prostu stary mędrzec pilnujący wielu sekretów. Cokolwiek bowiem zostało zaklęte w wiosce raczej jest dobrze pilnowane. A chociaż nikt za nieproszonym gościem bezpośrednio nie podąża, to czyjaś ostrzegawcza obecność jest świetnie wyczuwalna. Ciężko więc napawać się pięknem okolicy i tradycyjnej architektury, raczej cały czas z tyłu głowy odzywa się sugestia, by jednak wziąć stąd nogi za pas.



MOŻLIWE WYDARZENIE - RZUT KOŚCIĄ K6

Tereny kompletnie nieinteresujące dla zwykłych ludzi. Yurei czują się tu wyjątkowo nieprzyjemnie, a dla silnych senkensha obecność wisząca w powietrzu jest postrzegana za wrogą. Ciągle czują przymus odejścia.

Rozpoczynając wątek gracz rzuca kością K6 na siłę woli. Wynik kostki należy opisać fabularnie zaraz po wykonaniu rzutu.

1-3 - porażka; postać zostaje podświadomie odepchnięta. Wątek musi być rozegrany w Zawrotce.
4-6 - sukces; postaci udaje się dotrzeć do wioski. Interwencja MG.
Shin