Moc: Kontrola ognia
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Niekontrolowany wzrost temperatury ciała; nadwrażliwość na zimno przez kolejne 4 posty; drżenie dłoni; poty.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko wytwarzanie ognia, ale również kompletną kontrolę nad nim. Użytkownik jest w stanie w każdym miejscu i w każdych warunkach wznieść płomienie, a następnie kształtować je wedle swojego upodobania.
Moc: Kontrola wody
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Wysuszenie skóry i organizmu; wymioty; skurcze mięśni.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko wytwarzanie wody, ale również kompletną kontrolę nad nią. Użytkownik jest w stanie w każdym miejscu i w każdych warunkach nawodnić teren, stworzyć małe wodne oczka czy też kształtować wodę wedle własnego uznania.
Moc: Kontrola wiatru
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Zawroty głowy; krótkie zaniki pamięci trwające kolejne 3 posty; osłabienie mięśni.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko wytwarzanie wiatru, ale również kompletną kontrolę nad nim. Użytkownik jest w stanie w każdym miejscu i w każdych warunkach wywołać silny wiatr, wytworzyć powietrzne wiry, a następnie kształtować je wedle swojego upodobania.
Moc: Kontrola ziemi
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Osłabienie mięśni; krwawienie z nosa; zaburzenia równowagi przez okres kolejnych 3 postów.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko formowanie ziemi, ale pozwalająca również na kontrolę roślinności. Przyspiesza wzrost plonów, a nawet wytwarzanie nasion, z których potem powstają nowe rośliny, warzywa oraz owoce.
Moc: Kontrola lodu
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Niekontrolowany spadek temperatury ciała; ospałość; senność.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie lodu, ale pozwalająca również na kontrolę oraz jego kształtowanie wedle uznania. Ponadto moc pozwala na obniżenie temperatury w otoczeniu.
Moc: Kontrola elektryczności
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Krwawienie z nosa; drżenie i osłabienie mięśni; zawroty głowy oraz sporadyczne utraty przytomności.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie elektryczności, ale pozwalająca również na jej kontrolę, co tyczy się wszelakich przedmiotów działających na prąd (co prawda użytkownik nie przejmuje nad nimi kontroli, ale jest w stanie wytworzyć spięcie, co w efekcie wyłącza/psuje ów przedmioty).
Moc: Kontrola ciemności
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Osłabienie mięśni; drgawki; wymioty.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie ciemności na obszarze do 200 metrów, ale pozwalająca również na kontrolę cieni. Ponadto użytkownik potrafi kształtować ciemność wedle swojego uznania.
Moc: Kontrola światła
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Krótkotrwałe pozbawienie wzroku (okres 2 postów); zawroty głowy.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie światła na obszarze do 200 metrów, ale pozwalająca również na kontrolę wszystkie, co daje światło/blask. Ponadto użytkownik potrafi kształtować światło wedle swojego uznania.
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Niekontrolowany wzrost temperatury ciała; nadwrażliwość na zimno przez kolejne 4 posty; drżenie dłoni; poty.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko wytwarzanie ognia, ale również kompletną kontrolę nad nim. Użytkownik jest w stanie w każdym miejscu i w każdych warunkach wznieść płomienie, a następnie kształtować je wedle swojego upodobania.
Moc: Kontrola wody
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Wysuszenie skóry i organizmu; wymioty; skurcze mięśni.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko wytwarzanie wody, ale również kompletną kontrolę nad nią. Użytkownik jest w stanie w każdym miejscu i w każdych warunkach nawodnić teren, stworzyć małe wodne oczka czy też kształtować wodę wedle własnego uznania.
Moc: Kontrola wiatru
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Zawroty głowy; krótkie zaniki pamięci trwające kolejne 3 posty; osłabienie mięśni.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko wytwarzanie wiatru, ale również kompletną kontrolę nad nim. Użytkownik jest w stanie w każdym miejscu i w każdych warunkach wywołać silny wiatr, wytworzyć powietrzne wiry, a następnie kształtować je wedle swojego upodobania.
Moc: Kontrola ziemi
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Osłabienie mięśni; krwawienie z nosa; zaburzenia równowagi przez okres kolejnych 3 postów.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko formowanie ziemi, ale pozwalająca również na kontrolę roślinności. Przyspiesza wzrost plonów, a nawet wytwarzanie nasion, z których potem powstają nowe rośliny, warzywa oraz owoce.
Moc: Kontrola lodu
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Niekontrolowany spadek temperatury ciała; ospałość; senność.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie lodu, ale pozwalająca również na kontrolę oraz jego kształtowanie wedle uznania. Ponadto moc pozwala na obniżenie temperatury w otoczeniu.
Moc: Kontrola elektryczności
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Krwawienie z nosa; drżenie i osłabienie mięśni; zawroty głowy oraz sporadyczne utraty przytomności.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie elektryczności, ale pozwalająca również na jej kontrolę, co tyczy się wszelakich przedmiotów działających na prąd (co prawda użytkownik nie przejmuje nad nimi kontroli, ale jest w stanie wytworzyć spięcie, co w efekcie wyłącza/psuje ów przedmioty).
Moc: Kontrola ciemności
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Osłabienie mięśni; drgawki; wymioty.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie ciemności na obszarze do 200 metrów, ale pozwalająca również na kontrolę cieni. Ponadto użytkownik potrafi kształtować ciemność wedle swojego uznania.
Moc: Kontrola światła
Rodzaj: Żywioł
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Krótkotrwałe pozbawienie wzroku (okres 2 postów); zawroty głowy.
Opis: Moc umożliwiająca nie tylko tworzenie światła na obszarze do 200 metrów, ale pozwalająca również na kontrolę wszystkie, co daje światło/blask. Ponadto użytkownik potrafi kształtować światło wedle swojego uznania.
Moc: Magnetokineza
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Krótkotrwałe pozbawienie smaku (użytkownik czuje jedynie posmak metalu w ustach przez okres 2 postów); bóle i zawroty głowy.
Opis: Za pomocą umysłu, użytkownik jest w stanie przenosić, poruszać oraz kształtować wszystko, co posiada w sobie choćby szczyptę metalu.
Moc: Leczenie
Rodzaj: Magiczne
Poziom: Bardzo trudny
Ograniczenia: Zależne od MG
Skutki uboczne: Zależne od MG
Opis: Metody leczenia są przeróżne. Od dotyku, poprzez ślinę, na krwi kończąc. Bez względu na sposób leczenia, użytkownik jest w stanie wyleczyć praktycznie każdą ranę na ciele innej osoby. Nie dotyczy to utraconych tkanek.
Moc: Telepatia
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 4/5 posty
Skutki uboczne: Bóle głowy; krwawienie z nosa; problemy z pamięcią.
Opis: Umożliwia komunikację z innymi za pomocą umysłu oraz czytanie myśli innych osób. Warunek jest taki, że dana osoba musi znajdować się w odległości maksymalnie 300 metrów. (Nie działa na blokadę umysłu)
Moc: Telekineza
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Bóle głowy; krwawienie z nosa; problemy z pamięcią.
Opis: Umożliwia unoszenie i przemieszczanie wszystkiego o wadze 50kg maksymalnie.
Moc: Iluzja
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Bóle głowy; omdlenia; wymioty.
Opis: Tworzy rzeczywiste iluzje, które mogą działać na wszystkie zmysły jednocześnie, choć częściej można spotkać oddziaływanie na dwa bądź tylko trzy zmysły.
Moc: Hipnoza
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty (stan hipnozy utrzymuje się przez 4 posty).
Skutki uboczne: Bóle głowy; krwawienie z nosa; problemy z pamięcią.
Opis: Wprawia ofiarę w stan półsnu. W tym czasie ofiara jest poddawana praniu mózgu i "przestawiona" wedle preferowań użytkownika. Nie działa na osoby z blokadą umysłu.
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Krótkotrwałe pozbawienie smaku (użytkownik czuje jedynie posmak metalu w ustach przez okres 2 postów); bóle i zawroty głowy.
Opis: Za pomocą umysłu, użytkownik jest w stanie przenosić, poruszać oraz kształtować wszystko, co posiada w sobie choćby szczyptę metalu.
Moc: Leczenie
Rodzaj: Magiczne
Poziom: Bardzo trudny
Ograniczenia: Zależne od MG
Skutki uboczne: Zależne od MG
Opis: Metody leczenia są przeróżne. Od dotyku, poprzez ślinę, na krwi kończąc. Bez względu na sposób leczenia, użytkownik jest w stanie wyleczyć praktycznie każdą ranę na ciele innej osoby. Nie dotyczy to utraconych tkanek.
Moc: Telepatia
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 4/5 posty
Skutki uboczne: Bóle głowy; krwawienie z nosa; problemy z pamięcią.
Opis: Umożliwia komunikację z innymi za pomocą umysłu oraz czytanie myśli innych osób. Warunek jest taki, że dana osoba musi znajdować się w odległości maksymalnie 300 metrów. (Nie działa na blokadę umysłu)
Moc: Telekineza
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Bóle głowy; krwawienie z nosa; problemy z pamięcią.
Opis: Umożliwia unoszenie i przemieszczanie wszystkiego o wadze 50kg maksymalnie.
Moc: Iluzja
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Bóle głowy; omdlenia; wymioty.
Opis: Tworzy rzeczywiste iluzje, które mogą działać na wszystkie zmysły jednocześnie, choć częściej można spotkać oddziaływanie na dwa bądź tylko trzy zmysły.
Moc: Hipnoza
Rodzaj: Mentalne
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty (stan hipnozy utrzymuje się przez 4 posty).
Skutki uboczne: Bóle głowy; krwawienie z nosa; problemy z pamięcią.
Opis: Wprawia ofiarę w stan półsnu. W tym czasie ofiara jest poddawana praniu mózgu i "przestawiona" wedle preferowań użytkownika. Nie działa na osoby z blokadą umysłu.
Moc: Jad
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty (działanie jadu - 2 posty)
Skutki uboczne: Drgawki; wymioty; duszności
Opis: Jad może przybrać przeróżne formy. Znajdować się może w torebkach jadowych za zębami, we krwi, w pocie czy chociażby na skórze. Zazwyczaj wywołują u ofiar paraliż, omany, osłabienie czy też odrętwienie, wykluczając taką osobę z dalszej walki.
Moc: Regeneracja
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Bardzo trudne
Ograniczenia: Według MG
Skutki uboczne: Według MG
Opis: Regeneracja na najwyższym poziomie. Ciało jest w stanie zregenerować nie tylko lekkie ubytki na ciele, ale również utracone tkanki, chociaż jest to proces bardzo długotrwały i bolesny.
Moc: Zwiększona siła
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Łatwy
Ograniczenia: 4/5
Skutki uboczne: Drżenie mięśni; osłabienie.
Opis: Zwiększa siłę prawie trzykrotnie.
Moc: Zwiększona szybkość
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Łatwy
Ograniczenia: 4/5
Skutki uboczne: Drżenie mięśni; osłabienie.
Opis: Zwiększa szybkość prawie trzykrotnie.
Moc: Kwas
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Utraty przytomności; zwiotczenie mięśni.
Opis: Kwas może przybrać przeróżne formy. Znajdować się w ślinie, we krwi, w pocie czy chociażby na skórze. Zazwyczaj wywołują u ofiar poparzenie I, II oraz III stopnia, wykluczając taką osobę z dalszej walki.
Moc: Feromony
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Średni
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Zaburzenia równowagi; wymioty.
Opis: Feromony znajdują się w pocie. Mogą odstraszać przeciwników, bądź sprawiać, że ci będą zauroczeni użytkownikiem.
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Średnie
Ograniczenia: 3/4 posty (działanie jadu - 2 posty)
Skutki uboczne: Drgawki; wymioty; duszności
Opis: Jad może przybrać przeróżne formy. Znajdować się może w torebkach jadowych za zębami, we krwi, w pocie czy chociażby na skórze. Zazwyczaj wywołują u ofiar paraliż, omany, osłabienie czy też odrętwienie, wykluczając taką osobę z dalszej walki.
Moc: Regeneracja
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Bardzo trudne
Ograniczenia: Według MG
Skutki uboczne: Według MG
Opis: Regeneracja na najwyższym poziomie. Ciało jest w stanie zregenerować nie tylko lekkie ubytki na ciele, ale również utracone tkanki, chociaż jest to proces bardzo długotrwały i bolesny.
Moc: Zwiększona siła
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Łatwy
Ograniczenia: 4/5
Skutki uboczne: Drżenie mięśni; osłabienie.
Opis: Zwiększa siłę prawie trzykrotnie.
Moc: Zwiększona szybkość
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Łatwy
Ograniczenia: 4/5
Skutki uboczne: Drżenie mięśni; osłabienie.
Opis: Zwiększa szybkość prawie trzykrotnie.
Moc: Kwas
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Trudny
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Utraty przytomności; zwiotczenie mięśni.
Opis: Kwas może przybrać przeróżne formy. Znajdować się w ślinie, we krwi, w pocie czy chociażby na skórze. Zazwyczaj wywołują u ofiar poparzenie I, II oraz III stopnia, wykluczając taką osobę z dalszej walki.
Moc: Feromony
Rodzaj: Modyfikacja genetyczna
Poziom: Średni
Ograniczenia: 3/4 posty
Skutki uboczne: Zaburzenia równowagi; wymioty.
Opis: Feromony znajdują się w pocie. Mogą odstraszać przeciwników, bądź sprawiać, że ci będą zauroczeni użytkownikiem.
|
|