Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down



Grupy    Pisanie by Shiroukane on Nie Wrz 18, 2016 12:40 am
GRUPY
Poniżej znajduje się spis grup dostępnych na forum z ich krótkimi opisami. Szczegółowe informacje o danej organizacji znajdziecie w temacie jej przeznaczonym.

UWAGA! Każdy przywódca danej organizacji ma obowiązek pozakładać tematy w siedzibach! Dodatkowo to on ustala panujące zasady i zarządza swoimi „podopiecznymi”. Ma prawo awansować kogoś, degradować, nagradzać i karać. Na dobrą sprawę należy pamiętać, że przywódca MOŻE zmieniać i modyfikować cele, czy ogólny koncept danej organizacji! Dodatkowo w każdej siedzibie powinien znaleźć się temat z listą osób, które należą do organizacji, funkcji, obowiązkach itp.!


ORGANIZACJA S.SPEC
Despotyczna władza, sprawująca swą pieczę nad Miastem-3. Ich zasady są surowe i nieprzestrzeganie ich kończy się wygnaniem delikwenta lub - w przypadku szczególnego zagrożenia dla organizacji - wyeliminowania go, od czego zresztą Władza posiada własne wojsko. O ile to bez mrugnięcia okiem pójdzie na wojnę, o tyle samo S.SPEC nie ruszy się specjalnie w celach rozruszania kości. Siedzą w papierkowej robocie, wyjeżdżają na delegacje, sprawdzają stan ogólny miasta i wydają rozkazy. Od tego tutaj są.

Zrzeszani: ludzie, androidy (jako służba).
Cel: władza nad M-3; wydawanie rozkazów wojsku; eliminacja zagrożenia (głównie wymordowanych i łowców).

Pełni najwyższą władzę w Świecie-3.
Wrogo nastawieni do Wymordowanych i Łowców, sceptycznie do aniołów.
Delikatnie rzecz ujmując mydlą oczka każdego obywatela.
Z organizacji nie można wystąpić, a przeciwstawianie się jej ma swój nieciekawy (śmiertelny) finał.


ORGANIZACJA S.SPEC - WOJSKO
Ot, wyjątkowo wysportowani, wierni jak mohery Kaczyńskiemu oddziały, gotowe popełnić samobójstwo, gdyby ktoś z „góry” akurat sobie tego zażyczył. Absolutnie nie można ich nazwać półgłówkami, bo i nierzadko tak się o nich przecież myśli. To inteligentni ludzie, którzy jednak swój honor i lojalność... wysuwają ponad wszystko. Większość z nich nie jest zresztą uświadomiona, że robi źle. Ot, od dziecka uczyli się fechtunku, uzbrajali się w cierpliwość, uczęszczali w wyczerpujących treningach. Tyle lat przeznaczonych kłamliwym ideom, wiecznie wspaniałego, rozwijającego się, niebiańskiego miasta.

Zrzeszani: ludzie, androidy (jako służba).
Cel: unormowanie sytuacji poza terenami M-3; eliminacja wymordowanych; walka z łowcami.

Wrogo nastawieni do wymordowanych i łowców, sceptycznie do aniołów.
Podlegli Władzy


ŁOWCY
Organizacja mająca swoją siedzibę pod ziemią, tuż pod Miastem-3. O dziwo, wroga im organizacja S.SPEC dotychczas nie zorientowała się, gdzie tak właściwie jest ich schronienie, a już z pewnością nie dotarły do nich informacje o wszystkim, co Łowcy tam sobie zorganizowali; od ciasnych (ale własnych!) mieszkalnych pokoi, po pomieszczenia nawigacyjne, medyczne, informacyjne, mieści się tam też wiele magazynów i spichlerzy. Wszystko pod okiem przywódcy i paru zaufanych mu osób.

Zrzeszani: łowcy; ludzie; wymordowani (Opętani/Nosiciele); androidy.
Cel: przeciwstawiają się rządom organizacji S.SPEC.

 Ich siedziba znajduje się w podziemiach.
Wrogo nastawieni do organizacji S.SPEC i wojska, raczej sceptycznie do zwykłych obywateli. Przyjaźni (acz ostrożni) wobec wymordowanych i aniołów.  


GANG DOGS
Nazwa pasuje jak ulał, wszak każdy członek zachowuje się jak wygłodniała bestia na łańcuchu. O ile, owszem, posiadają swojego przywódcę, tak upilnowanie ich graniczy niemalże z cudem i zwykle trzeba do tego użyć nie perswazji dyplomaty, a siły tyrana. To takie małe łobuziaki, które zażarcie walczą o przetrwanie. Pragną jedzenia? Więc zdobędą jedzenie, napadając na swoich lub włamując się do Miasta-3 i obrabiając tamtejsze magazyny. Zawsze w centrum największych zamieszek, a i nierzadko będąc ich przyczyną. O dziwo w oczach mieszkańców Desperacji prezentują się nader przyzwoicie. Być może nie są czystymi Aniołami, ale traktuje się ich jako bohaterów, którzy walczą o wolność dla pozostałych. Prawda? No, trzeba by się nad tym nieco zastanowić, ale na dobrą sprawę, gdy już zdobędą jakiś łup, to czasem się nawet podzielą... oczywiście, za odpowiednią cenę.

Zrzeszani: bez ograniczeń.
Cel: głównie zdobywanie zapasów potrzebnych do przeżycia (kradzież); mieszanie w rządach S.SPEC`u; pośrednio chęć zdobycia władzy.

Działają na terenie Desperacji, coraz częściej również Edenu. Do Miasta-3 przedzierają się nieliczne jednostki.
Ich siedziba znajduje się w Desperacji, w podziemnych norach.
Wrogo nastawieni do organizacji S.SPEC i wojska, raczej sceptycznie do zwykłych obywateli. Przyjaźni (acz ostrożni) wobec łowców i aniołów.


DRUG-ON
Silna grupa neutralnych, aczkolwiek zdradzieckich szumowin, które za kasę lub inne wymagające życzenia (prowiant, ekwipunek) są w stanie własną matkę zamordować. Cenią sobie własne towarzystwo, w którym czują się - o dziwo - bardzo bezpiecznie. Pierwsza zasada wszak brzmi, by brać zlecenia na kogokolwiek, byle nie na swoich. Często też działają w parach lub małych grupkach, by dokonać celu. A są w stanie zrobić naprawdę wiele: od wyeliminowania danej jednostki, po zdobycie informacji, na wszelakich udziwnieniach kończąc. Mimo, iż nie można się po nich spodziewać lojalności i tak są stale wynajmowani.

Zrzeszani: bez ograniczeń.
Cel: zależy jak leży. Kto da więcej, ten i cel ustanowi.

Działają na wszystkich płaszczyznach.
Ich siedziba znajduje się w Desperacji, w starej ruderze.
Neutralnie nastawieni do wszystkiego co żyje. Sceptycznie do zleceniodawcy.


KOŚCIÓŁ NOWEJ WIARY
Powstanie nowego zgrupowania religijnego było tylko kwestią czasu. Pierwszy prorok zebrał wokół siebie grupę ludzi, która podążyła za nim i jego słowem aż w góry Shi, gdzie osiedli nazywając się Kościołem Nowej Wiary. Odłam ten jest nieliczny, jednak bardzo szybko wzrasta w siły, wciągając w swe szeregi kolejnych członków. Nowy nurt religijny, aoizm, głosi, że jedyna znana światu Alfa i Omega, utożsamiana ze Starym Bogiem Ojcem, została zdradzona przez swe skażone grzechem anioły. To one zesłały bowiem na świat straszliwą plagę, która zabiła większość ludzi. Ao w swej wspaniałości przywrócił ich do życia, jednak niepocieszony zdradą odszedł. Członkowie kościoła wierzą, że powróci wraz z zabiciem ostatniego skrzydlatego i zakończy trwającą od wieków już wojnę między ludźmi.

Zrzeszani: bez ograniczeń – z wyjątkiem aniołów (nieliczne są w stanie przetrwać w kościele).
Cel: przywrócenie światu równowagi przez wymordowanie wszystkich żyjących skrzydlatych, szerzenie wiary, ściąganie nowych członków, ale także zdobycie władzy zarówno na Desperacji jak i w Mieście.

Działają na wszystkich płaszczyznach (unikając Edenu).
Ich główna siedziba znajduje się w wydrążonej jaskini w górach Shi.
Związani sojuszem z Miastem-3.
Neutralnie nastawieni do wszystkiego, co żyje.
Skrajnie negatywnie nastawieni do aniołów.


NEUTRALNI (niezrzeszeni)
Tak bardzo nie ma sensownego opisu. To neutralne stworzenia, które absolutnie nie mieszają się w żaden konflikt.

_________________

Yeah.
Keep rolling your eyes.

Maybe you'll find a brain back there.



-----------
Do     cholery

avatar

Liczba postów : 217

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Grupy    Pisanie by Shiroukane on Nie Wrz 18, 2016 12:40 am
STANOWISKA
Należąc do jednej z grup dostępnych na forum nasza postać automatycznie powinna mieć również wybrane stanowiska, by określić jej hierarchiczne położenie.

W nawiasach pojawia się maksymalna liczba miejsc. W tym temacie znajduje się spis zajętych stanowisk postaci. Sprawdź, nim zaczniesz kreować postać!

Rangi przywódców i zastępców można uzyskać wyłącznie na fabule!


ORGANIZACJA S.SPEC
Dyktator: trójka, posiadająca najwyższą władzę w utopijnym mieście. To oni odpowiadają za akceptacją systemów nauki, szkolnictwa, pracy itp. Wysyłanie wojska na dane tereny Desperacji (i inne) to także ich sprawka. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (3)
Pełnomocnik: doradcy dyktatorów. Podczas ich ewentualnej nieobecności sprawują najwyższą władzę w Mieście-3. Odpowiadają za wszelaką papierkową robotę, przeglądają dane formularze czy ustawy, nim dadzą je do podpisania dyktatorom. WYBIERANIE RANGI ZASTĘPCY NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (3)
Gwardia: prywatna ochrona dyktatorów i ich prawych rąk. Szereg najlepszych wojskowych, jakie ludzkie oko widziało. Idealnie wyszkoleni, nieprzeciętni fizycznie i psychicznie. Niemalże na krok nie odstępują pilnowanych. (6)
Hycle: grupa uderzeniowa szybkiego reagowania. Jeśli skrzydlaci mają ważniejsze zadanie, a sprawa nie wymaga angażowania całej armii to posyła się właśnie ich. Grupa zombiaków? Miasteczko na środku nigdzie nagabywane przez gangsterkę? Śledztwo do wykonania? To właśnie oni. Do tego są zaprzęgani do łapania żywych okazów Łowców, bestii czy nawet roślinek. (5)
Naukowiec: parszywi, cholerni, psychopatyczni psychopaci (owszem, błąd powtórzeniowy zrobiony specjalnie). Na co dzień zajmują się głównie bebłaniem w cudzych zwłokach (nie ukrywajmy, że najlepiej w tych należących do Wymordowanych lub Łowców). Starają się również znaleźć antidotum na szerzącą się zarazę wirusa X i „Czerwinki”. (4)
Inżynier: osoba odpowiedzialna za technologię w S.SPECu, inaczej po prostu pan mechanik-wynalazca. Zależnie od specjalizacji, może on konstruować broń, androidy lub technoprotezy dla żołnierzy, którzy stracili kończyny na służbie.  (3)
Haker: problem? Już nie. Włamią się dosłownie wszędzie i to w przerażająco krótkim czasie. Informatycy z nich tak ekspresowi, co efektowni. (3)
Informator: łazi po mieście, zbiera informacje. Zawsze w miejscu, w którym ewidentnie nie powinno go być. Działa na szkodę obywateli, którzy coś podejrzewają i/lub zaczynają się buntować. Nie działają raczej poza obrębem Miasta-3. (3)
Służący: ... służy (oh, God, really? No shit). (~)


ORGANIZACJA S.SPEC - WOJSKO
Głównodowodzący: najwyżej postawiona osoba, odpowiedzialna za wojska. Pełni również funkcję łącznika pomiędzy pozostałymi generałami, a organizacją S.SPEC. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Generał: pełnią raczej funkcję doradców głównodowodzącego. Ponadto częściej niż on sam wysyłani są poza mury Miasta-3, jako dowódcy danych oddziałów. (4)
Oficer: od sierżanta poczynając, przez wszystkich poruczników, kapitanów, majorów i pułkowników oraz inne stopnie. Są to dowódcy znajdujące się niżej w hierarchii od Generałów, podlegając w ścisły sposób swoim zwierzchnikom na kolejnych szczeblach wojskowej kariery, w mniejszym zakresie dowodząc wojskami podzielonymi na oddziały, zajmując się organizacją, papierkową robotą, treningami czy szkoleniami. W końcu generał to zbyt wysoko postawiona osoba, by ździerać sobie gardło wydzierając się na szeregowców na poligonie. (5)
Eliminator: prawdopodobnie najgroźniejsi członkowie wojska. Oddziały składające się z naprawdę silnych ludzi, o nieprzeciętnie bystrych spojrzeniach i nieprzeciętnych umiejętnościach logistycznych. Do zadań specjalnych. (3)
Skrzydlaty: specjalny odłam wojska, do którego należą tylko najlepsi. Jest to elitarna jednostka specjalizująca się w tajnych akcjach poza murami M3. Ich cechą charakterystyczną jest to że posiadają mechaskrzydła połączone z ich układem kostnym. Istnieje jednak surowy zakaz używania ich w obrębie miasta. (5) *
Szpieg: wysyłany w teren. Jako przyjazny-całkiem-spoko-gość, stara się wtopić w tłum i zebrać informacje potrzebne organizacji S.SPEC (lub wojsku) do wyeliminowania celu poprzez użycie jego najsłabszego punktu. (2)
Zarządca więzienia: to od niego zależy co i w jak szybkim czasie będzie działo się w więzieniu Miasta-3. Zsyła zlecenia strażnikom, choć zwykle woli pograć z nimi w pokera. {Wymagana historia postaci!} (1)
Strażnik więzienny: pilnuje więźniów, czasami poda im coś do jedzenia, weźmie na przesłuchanie (nie, żeby to miało cokolwiek wspólnego z delikatnością). Zwykle zbija bąki, grając w karty z kolegą po fachu, w samym środku więzienia. (4)
Wojskowy: „zwykły” (o ile tak można to nazwać) wojskowy, pełniący funkcje czysto obronne. (~) 
Rekrut: niedoświadczony nowicjusz. (~)

* Uwaga! By zostać członkiem Skrzydlatych, najpierw jest się poddawanym morderczemu treningowi, a gdy Władza uzna, że kandydat się nadaje – zostaje przeprowadzona operacja. Mechaskrzydła opracowane zostały na podstawie skrzydeł anielskich, są więc dość lekkie i bardzo wytrzymałe. Wymagania: Rozbudowana historia postaci, zawierająca opis przebytego treningu oraz operacji. (min. 400 słów)


ORGANIZACJA ŁOWCÓW
Przywódca: silny przedstawiciel Łowców (żeby nie walnąć z grubej rury, że najsilniejszy). Wypluwa rozkazy jak maszyna bojowa, jego siła powala na łopatki nawet Pudziana, a nieprzeciętnie bystry umysł, przeanalizuje każdą sytuacje i pozwoli stworzyć plan, który wyprowadzi Łowców na prostą. W porównaniu do innych przywódców (np. takich dyktatorów) nie siedzi wiecznie z tyłkiem na tronie, a sam wychyli głowę z nory i pójdzie przeczesać teren, zajmie się egzekucją jakiegoś bufona czy przejrzy papierkową robotę od deski do deski. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Zastępca: osoba, która pełni funkcję pomocnej dłoni przywódcy. Zawsze doradzi, rzuci odpowiednią propozycją, a podczas jego nieobecności, przejmują obowiązki Przywódcy. W razie ewentualnej śmierci głowy Łowców zajmuje jego stanowisko. WYBIERANIE RANGI ZASTĘPCY NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Strateg: osoba zajmująca się planowaniem operacji wojskowych, przewidywaniem w znacznie odległym czasie spraw najistotniejszych. Mózg wszelkich operacji, taktyk. (1)
Szpiegmistrz: kieruje operacjami zdobywania informacj, a także cichą eliminacją niewygodnych zjawisk, które mogły by przeszkodzić w wykonywaniu głównej misji. Wraz z przydzielonymi mu łowcami niejako szykuje grunt dla reszty organizacji. (1)
Wtyka: osoba pełniąca funkcję szpiega. Wszędzie wepchnie ten swój wścibski nochal. Wystarczy jedno słowo przywódcy, a rzucą się w wir plotek i wyłowią te najcenniejsze. (2)
Technik: osoba, do której Łowcy zgłaszają się w sprawie napraw, umocnień czy produkcji. Jednostka z założenia nie jest bojowa, ale nie oznacza to, że nie wychyla nosa ze ścieków. Sama nieraz sięgnie za broń i ubrudzi sobie ręce, jeżeli będzie wyrażała taką chęć. Jej głównym zadaniem mimo to jest utrzymanie stanu urządzeń organizacji w ładzie, tak samo jak i wyprodukowanie nowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba oraz zbadanie i pozbywanie się zabezpieczeń ze skradzionego sprzętu. Musi ona oczywiście posiadać umiejętności techniczne typu inżynieria, żeby spełniać swoje zadanie właściwie i z doświadczeniem. (4)
Zaopatrzeniowiec: i tu zbędne będą wytłumaczenia; ot, osoba, która zajmuje się zaopatrzeniem grupy. Często wraz z grupą innych Łowców napada na magazyny Świata-3, by ukraść prowiant, wodę pitną, broń itp. To on odpowiedzialny jest za ilość zasobów w podziemiach. (4)
Medyk: tacy z nich łowcy, jak z kurczaków tygrysy. Nierzadko zresztą są to przedstawiciele ludzi (!), którzy nie zdobyli się na przejście bolesnego rytuału, ale za wszelką cenę pragnęli pomóc organizacji Łowców. A pomogą najlepiej zapewniając im stałą opiekę medyczną. (4)
Kat: osoba, która zwykle działa w pojedynkę, ale na dobrą sprawę nie czuje dyshonoru, gdy pójdzie wyeliminować cel w parze z kimś czy nawet w większej grupie. W końcu - jak powszechnie wiadomo - do eliminacji jest naprawdę cała chmara osób i trudno czasami w pojedynkę zamordować cały tuzin uzbrojonych po zęby wojskowych psów. (7)
Wtajemniczony: aktywny członek organizacji Łowców. (~)


GANG DOGS
Wilczur (dowódca): ambitny jak mało kto (bo lenistwa zarzucić mu nie sposób), w dodatku taki, który gdzieś głęboko w sobie skrywa swego rodzaju żal do Władzy. Zadał proste pytanie: dlaczego oni mają, a my nie? I tym też sposobem zwołał ku sobie garść silnych sprzymierzeńców, wkrótce stając na ich czele. To głównie dzięki grupie DOGS mieszkańcy Desperacji posiadają „jako-takie” zaopatrzenie, które i tak w trybie niezwłocznym się kończą. Swoje stanowisko zdobył siłą i uznaniem i na dobrą sprawę... w każdej chwili może je stracić. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Rottweiler (zastępca): ma głowę na karku i to trzeba mu przyznać. Jak w każdym przypadku, podczas nieobecności dowódcy przejmuje jego obowiązki. Zwykle jednak sam jest wysyłany w teren, mając na swych usługach wierne psiska. Na dobrą sprawę, jak Wilczur, zajmuje się dosłownie wszystkim co mu w łapy ręce wpadnie. WYBIERANIE RANGI ZASTĘPCY NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Pudel (sekretarz): jak sama nazwa wskazuje, nie jest to zbyt groźny i bojowy członek organizacji, aczkolwiek dumny. Mimo to jednak nie powinno się go lekceważyć bo gdy chce, to potrafi ugryźć. Jego pozycja w organizacji znajduje się gdzieś między Rottwielerem a Dobermanem. Głównie zajmuje się tą całą papierkową robotą, jaką ignoruje reszta wesołego towarzystwa. Spisuje zapasy żywności, przydziela zakwaterowanie, pisze te wszystkie długaśne dokumenty dla lidera. I robi wiele innych większych i pomniejszych rzeczy, dbając o to, by wszyscy mieli łóżka stabilne ciepłe, a DOGS nie zatonęło a papierkowej robocie i długach. (1)
Wyżeł weimarski (strateg):Kowalski, opcje!” Innymi słowy: osoba od obmyślania najkorzystniejszych planów, idealny strateg, żywa księga pomysłów jak i po co zabić czy okraść. (1)
Kotek (maskotka): urocze stworzenie, któremu daleko do bojowego pitbulla. W gangu pełni raczej funkcję czysto rozrywkową (ze skojarzeniami i bez), reprezentacyjną i... cóż. Członkowie zwykle wykorzystują ją jako kolejne popychadło do „chodź, przynieś, pozamiataj”. (1)
Mastif (tajna broń): ten jakże uroczy jegomość stanowi as w rękawie organizacji. Pod przykrywką zwyrodnialca porusza się bomba atomowa.  (1)
Pitbull (strażnik więzienny): silna jednostka, będąca w stanie ujarzmić gniew i rozgoryczenie więźniów złapanych przez DOGS. Pilnują podziemnego więzienia i to tam najczęściej przebywają. Do ich obowiązków należy „zajmowanie się” przetrzymywanymi, przesłuchiwanie ich, torturowanie oraz stosowanie się do dalszych rozkazów wyznaczonych przez wyżej postawionych. (5)
Doberman (morderca): typowa ranga bojowa. Ostre kły, (zwykle) warkliwy charakter, wąskie poczucie przyzwoitości... i w drogę. (4)
Bernardyn (medyk): medycy, po prostu. Choć nie posiadają zbytniej możliwości i tak robią co mogą, aby opatrzyć rany (zwykle bardzo poważne, bo i co tu kryć?) swoich podopiecznych. Niektórzy w gangu twierdzą, że działają cuda. (4)
Chart (zwiadowca): patroluje najbliższą okolicę i w razie zlokalizowania wroga (tudzież potencjalnego wroga) wyrywa się biegiem w kierunku siedziby gangu i składa raport dowódcy/zastępcy.  (3)
Ratlerek (szpieg): potrzebujesz informacji o kimś? A może ktoś ma ci wyniuchać odpowiednią osobę? Ratlerki być może nazwą nie wzbudzają szczególnego strachu, ale potrafią człowiekowi zrobić pod górkę.  (4)
Jack russel terrier (służący): sprzątają, gotują, latają w przykrótkich kieckach. Jak kto woli, byle sprawdzali się w roli pokojówek/kamerdynerów. (~)
Kundel: zwykły członek DOGS. (~)


DRUG-ON
Pradawny: innymi słowy: przywódca najemników. To on pociąga tu za sznurki, nierzadko w dość brutalny (ale za to jaki konkretny!) sposób. Pozostali czują do niego szacunek. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Wieczny: prawa ręka i doradca przywódcy najemników. To on przejmuje kontrolę, gdy Pradawnego akurat nie ma. Razem podejmują też najważniejsze decyzje związane z poczynaniami Drug-on`ów. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Wiwern: szybcy, wściekli i... bardzo dyskretni. Najemnicy, którzy wszystko rozgromią po cichu, sprawnie i bez puszczenia pary z ust. (3)
Żmij: najsilniejsza jednostka Drug-on`ów, przysłowiowe siły specjalne. To oni są wysyłani, gdy cel postanawia się bronić, a pozostałe siły nie dały rady w kwestii eliminacji (/zdobycia informacji itp.) (6)
Bazyliszek: pełni funkcję szpiegowską. (2)
Windykator: zajmuje się odbiorem długów, a w razie jakichkolwiek problemów - eliminacją pracodawcy, który rzucił słowa na wiatr. (3)
Kontraktor: bywa tak że osoby które chcą wynająć Drug-On nie mają jak się do nich dostać. W sumie nie sposób tego nie zrozumieć - organizacja ma swoją główną siedzibę w środku niedostępnych gór, a po drodze tłumy stworów czekają na twoje narządy wewnętrzne. Stąd też, pracujący jako „miejscy przedstawiciele” Drug-On kontraktorzy przyjmują zlecenia dla swojej organizacji, które następnie - będąc lepiej przygotowanym do tego niż przeciętny człowiek - przekazują do siedziby, gdzie tam odpowiedni najemnik się tym zajmie(bądź nie). (3)
Hydra: wielofunkcyjny medyk bojowy, który potrafi wykonywać kilka zadań naraz, jakby rzeczywiście miał kilka głów. „Trzeba przeprowadzić operację wyrostka, przy okazji opatrując oddział wracający z akcji, a to wszystko przed śniadaniem? Nie ma sprawy. Podaj mi plaster i aspirynę.” Jak na możliwości Desperacji, jest prawdziwym czarodziejem, ratującym Smoki od trwałego kalectwa. (4)
Smok: zwykły najemnik. (~)


KOŚCIÓŁ NOWEJ WIARY
Prorok: osoba utożsamiana z samym bogiem. Mówi w imieniu Ao, który rzekomo zwraca się do niego osobiście. To od niego zależą losy całego zgrupowania. Ma zawsze ostatnie i decydujące słowo. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Szara Eminencja: przemawia w imieniu Proroka, jeżeli ów aktualnie znajduje się poza granicami Desperacji. Na ten czas przejmuje wszystkie jego przywileje, ale również obowiązki. WYBIERANIE RANGI PRZYWÓDCZEJ NA WSTĘP JEST ZABRONIONE! (1)
Starszyzna:  Trójka doradców Proroka. To oni wraz z Prorokiem podejmują najważniejsze decyzje o losach organizacji, chociaż w dyskusjach to do tego ostatniego należy decydujące słowo. Ponadto rozpatrują, kogo przyjąć w swe szeregi, a kogo od razu stracić.
- „Generał” – Odpowiada za sprawne funkcjonowanie całej Inkwizycji. To on jest głosem rozsądku rozpatrującym wszystkie misje i polowania organizowane przez Kościół Nowej Wiary. (1)
- „Papież” – Mistrz ceremonii Rytuału Odkupienia (najważniejszego rytuału w Kościele). Do jego obowiązków jest również kontrola kapłanów i wiernych. Odpowiada za tępienie przejawów każdej, nawet najmniejszej
herezji. (1)
- „Polityk” – Najprawdopodobniej najlepiej poinformowana istota w Kościele. To przed nim odpowiadają spowiednicy. Jest uszami i oczami KNW. Jego zadaniem jest ukierunkowywanie polityki, szczególnie tej związanej z Miastem. (1)
Spowiednik: choć z pozoru wydaje się najmilszą osobą w całym tym towarzystwie (musi być całkiem dobry skoro chce wysłuchać twojej rzewnej historii jak przerypane życie miałeś, nie?) to jednak jego rola jest o wiele istotniejsza. W Kościele dom odnajdują przedstawiciele różnych organizacji, którzy za cenę pozornego bezpieczeństwa ujawnią wiele grzechów i przewinień. Spowiednicy przekazują zdobyte informacje Starszyźnie,  a ta już doskonale wie jak je wykorzystać. (2)
Kapłan: mistrzowie zamieszania. To właśnie oni odprawiają wszelkie modlitwy, msze i pomniejsze rytuały. Ich głównym celem jest przytrzymywanie przy Kościele grona wiernych. Odpędzają wątpliwości, manipulują i tworzą z bogu ducha winnych istot fanatyków. Wszystko przy użyciu czarującej osobowości i sporej dawki środków halucynogennych.  (4)
Uzdrowiciel/Truciciel: osoby znające się na leczeniu. Jesteś ranny? Biegnij do któregoś z uzdrowicieli, on cię uleczy. Bez znaczenia czy zrobi to za pomocą własnej mocy czy poprzez wiedzę o roślinach, ocalenie komuś życia przy użyciu swych metod przypisuje cudownej łasce nowego boga. Posiadają oni nie tylko zbawienne umiejętności, lecz także te zgoła odmienne. Znają się bowiem na wszelakich truciznach, które odbierają życie bądź sprowadzają ból i cierpienie – oczywiście w ramach boskiej kary. (5)
Inkwizytor: wewnętrzna siła bojowa Kościoła. Ich zadanie jest bardzo proste: wyłapać wszelakich bluźnierców, którzy sprzeciwiają się ich bogu i torturować, po ówczesnym zamknięciu ich w lochu. Elita wojskowa, tam nie przyjmuje się kogoś, kto „wierzy bo musi”. W imię Ao zrobią wszystko. (4)
Krzyżowiec: działają na zewnątrz. Biorą udział we wspólnych akcjach z wojskiem i podlegają wówczas rozkazom przełożonych s.spec’u. Dobrze wyszkolony oddział jeśli patrzeć na warunki panujące na Desperacji. Mogą zostać nie wysłani na wyprawę jeśli ta nie będzie miała żadnych wymiernych korzyści dla Kościoła. (6)
Wierny/a: z pozoru mogłoby się wydawać, że to sprawnie zmanipulowana owieczka… Tak naprawdę wierni nie są świadomi wszystkich politycznych manewrów jakie Kościół wykonuje. Dopóki są grzeczni i pokorni (a czasem dostarczają całkiem ciekawych informacji) mają zapewnione życie na naprawdę niezłym poziomie.(~)

_________________

Yeah.
Keep rolling your eyes.

Maybe you'll find a brain back there.



-----------
Do     cholery

avatar

Liczba postów : 217

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry