Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down



Stary bestiariusz    Pisanie by Shiroukane on Sob Wrz 17, 2016 6:20 pm

KROMSTAK
 ✖ ✖
Kto by pomyślał, że dzięki wirusowi X powstanie również coś tak milutkiego, słodkiego i kolorowego? To mięciutkie, puchate futerko! Te wielkie, kolorowe oczy! Nawet te spiczaste uszka i długi ogonek, zakończony kępką futerka! Jeszcze ten kieszonkowy rozmiar – nawet największy zatwardzialec nie może przejść koło takiego cuda obojętnie. Kromstaki mają różne odmiany kolorystyczne: od jaskrawożółtego, po granatowy czy inny burgund – zawsze jednak są tak samo puszyste i niewinnie wyglądające. Do czasu... Kiedy te stworzonka są naprawdę przestraszone bądź zdenerwowane, zamieniają się w szczuropodobne twory, a z ich ciałek wyrastają macki. Cóż… trzeba przyznać, że jest to mało przyjemny widok. Taki przemieniony Kromstak staje się dość agresywny i bardzo destruktywny. Najlepszym sposobem na przywołanie go do porządku (i przywrócenie do pierwotnej formy) jest zamknięcie go w jednym pomieszczeniu z gorącą czekoladą. Ewentualnie można potraktować takiego rozszalałego delikwenta odpowiednią dawką czekolady w każdej innej postaci, jednak ta gorąca z piankami działa zdecydowanie najlepiej.
ROZMIARY: do 8 centymetrów.

MOCE: powoduje kwitnienie roślin; teleportacja - potrafi przenieść się w wybrane, znane mu miejsce, więc z tego powodu jest doskonałym posłańcem (o ile ma dobry zmysł orientacji i nie zabłądzi po drodze); transformacja pod wpływem strachu lub zdenerwowania (klik).
UDOMOWIONE: 8/~ {Growlithe; Shirōyate Hiroki; Ailen; Isao; Yuu; Alicja; Leigh; Wiśnia}

WYSTĘPOWANIE: wszędzie, gdzie są jakieś góry, nory czy pagórki.
INNE: ich zaufanie zdobywa się w sposób, jak by na to nie patrzeć, banalny; wystarczy, że takiego pomiziasz po brzuszku z wystarczającą dawką czułości i już jest twój. Gorzej jednak z dostaniem się do jakiegokolwiek Kromstaka, gdyż przedstawiciele tej rasy wyjątkowo upodobali sobie wszelkie szczeliny w skałach zdolne, by ich pomieścić.
POKOJOWY / GRYZOŃ


GOLEM
✖ ✖ ✖
Żyjące od wieków golemy krążą po wszelakich górach. Najczęściej spotka się je w górach Shi. Niepamiętne czasy temu straciły swych panów i szukają nowych. Ich źródła zasilania są ulokowane na ich klatkach piersiowych. Nikt nie wie jakim cudem jeszcze nie wygasły ani jakim cudem skały są w stanie stąpać po ziemi, jak żywe istoty. Nie ma jednak co pytać o to samych potworów, ponieważ agresywnie reagują na ciekawość ludzi.
ROZMIARY: do 5 metrów.

MOCE: odporność na ból; twarda kamienna skóra odporna na zwykłe bronie białe; nadnaturalna siła – potrafi zrobić dziurę w ścianie uderzając w nią ręką; nieśmiertelny, ale może zostać wyłączony przez pozbawienie go źródła zasilania.
UDOMOWIONE: 0/10 {...}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja – tereny Gór Shi.
INNE: podczas oswojenia golemy same wybierają godną osobą. Bestia może być strażnikiem danego miejsca, np. kryjówki danej organizacji.
AGRESYWNY / GATUNEK NIEZNANY


Ostatnio zmieniony przez Arcanine dnia Nie Wrz 18, 2016 3:08 pm, w całości zmieniany 1 raz

_________________

Yeah.
Keep rolling your eyes.

Maybe you'll find a brain back there.



-----------
Do     cholery

avatar

Liczba postów : 222

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Stary bestiariusz    Pisanie by Shiroukane on Sob Wrz 17, 2016 7:59 pm
SUZO
✖  ✖
Bardzo inteligentne stworzenie. Potrafi mówić ludzką mową na tyle dobrze, by wdać się z nim w dialog, o ile on sam będzie tego chciał. Zazwyczaj przyjazny, lekko zwariowany i sadystyczny zarazem. Nie może skrzywdzić nas fizycznie, jedynie psychicznie. Wygląda jak kot, bo to w sumie jest kot, jedynie dość "puszysty". Sierść ma srebrno-szarą, przecinaną niebieskimi pręgami. Na pyszczku ma dwa wielki ślepia o zielonkawo-morskim kolorze, a pod nimi olbrzymi (szatański) uśmiech.

MOCE:  
◦ szepty - potrafi wkradać się do umysłu ludzi i w nich szeptać. Ofiara czuje się jakby miała schizofrenię.
◦ zjawa - kot ten potrafi znikać i pojawiać się, kiedy chce.
◦ mgła - tworzy mgłę na niewielkim obszarze, wzmacniając "szepty", tzn. stają się one intensywniejsze.
◦ wyostrzone zmysły - jak każdy kot ma wyostrzony słuch, węch i wzrok itp.
WYSTĘPOWANIE:  głównie tereny nieznane, ale kto wie, co wpadło mu do głowy i gdzie zawędrował.
ROZMIARY: ok. metra długości, szerokość - 0,5 metra, wysokość w kłębie 0,7 metra.

INNE: wyczuwa strach i osoby słabe psychicznie; kocha herbatniki i lubi się droczyć, a jego hobby to zadawanie i rozwiązywanie zagadek.
NEUTRALNY / KOTOWATY



CZARNY ŻMIJ
✖ ✖
Czarne żmije nie wyglądają groźnie. Są czarne z czerwonymi liniami bocznymi, mają diabelskie pyszczki zakończone wystającymi poza żuchwę górnymi kłami oraz szpiczaste uszka, którymi potrafią poruszać. To właśnie po nich można poznać nastrój pełzacza. Położone po sobie sygnalizują chęć ataku, a stojące zaciekawienie. Bestyjki są aż za bardzo ciekawe świata i zwykle wpełzają tam gdzie nie powinny. Często wpadają do garnków z jedzeniem, do nielicznych studni z wodą, zostają zjedzone przez większe zwierzęta. A jad poza żywym organizmem przestaje działać dopiero po dwóch dobach. Gruczoły jadowe wytwarzają truciznę porcjami. Jedna porcja starcza na około dwa, trzy ugryzienia. Ofiary ugryzione tą samą porcją zapadają we wspólny sen, a Żmij ma czas by powoli je skonsumować.

MOCE:  wąż rodem z Desperacji, jak na węża przystało, powinien być jadowity. Tak samo jest i w tym przypadku, z tą różnicą, że jad żmijów nie zabija, a jedynie sprowadza sen. Nie byle jaki, bowiem obudzić się z niego można tylko i wyłącznie po zażyciu antidotum, które, rzecz jasna, musi podać ktoś inny. Podczas snu na ofiarę sprowadzane są wizje dość realistyczne, choć mogą znacząco odbiegać od realiów znanego mu świata. Niebezpieczeństwo jest jedno - jeśli zginie się podczas snu, umrze się naprawdę.
WYSTĘPOWANIE:  Desperacja.
ROZMIARY: 2 metry długości, ok. 15 cm średnicy

INNE: nie da się ich oswoić w pełnym tego słowa znaczeniu. Nie będą machały ogonkami na zawołanie ani tym bardziej nie odróżnią właściciela od jakiegokolwiek innego zwierzęcia. Można je oczywiście zamknąć w terrarium i podziwiać przez szybkę.
NEUTRALNY / GAD


WIELKA ROPUCHA
✖ ✖
Ropucha jak ropucha, tyle że o wiele większa, zaś jej głowę pokrywają łuski, chroniące przed napastnikami.


MOCE:  potrafi wystrzelić swoim lepkim jęzorem na 5 metrów i przyciągnąć ofiarę. W dodatku jej skóra jest trująca.
WYSTĘPOWANIE:  tereny podmokłe Edenu oraz plaże Desperacji.
ROZMIARY: długość ropuchy wynosi ok. 3 metrów, wysokość to 2 metry.

INNE: jej język jest bardzo cenny, tak samo jak łuski z jej głowy.
NEUTRALNY / PŁAZ


ŚLUZOŁAP
✖ ✖
Nie tylko lądowe stworzenia zostały skażone wirusem X, ale również i wodne. Z pozoru wyglądają jak ryby, aczkolwiek zmutowały do posiadania czegoś na wzór nóg, dzięki czemu zaczęły opuszczać zbiorniki wody oraz przystosowały się do oddychania tlenem. Jednakże wciąż wolą żerować w okolicy wód.  


MOCE:  Ich śluz jest trujący. Po zetknięciu się ze skórą działa jak kwas o słabszej sile, wypalając i pozostawiając po sobie krwawe miejsca oraz bolesne bąble. Przy dłuższym kontakcie wyżera całkowicie tkankę.
WYSTĘPOWANIE:  wszystkie wodne tereny skażone wirusem.
ROZMIARY: długość wynosi ok. 1 metra, wysokość to 0,5 metra

INNE: brak.
NEUTRALNE / RYBY


BAGNIAK
✖ ✖ ✖
Po osiągnięciu dojrzałości płciowej mieszkają w samotności. Opuszczają swe żerowisko dwa razy do roku na czas godów. Są wtedy zdecydowanie bardziej bezbronne niż normalnie. Potrafią cały dzień spędzić pod powierzchnią wody, czając się na ofiarę. Dwie silne macki są wyposażone w ostre kolce, które nie tylko wyszarpują kawałki mięsa ale też zatruwają organizm paraliżującym jadem. Żywią się jedynie surowym mięsem.


MOCE:  oddychają pod wodą. Trucizna paraliżująca w kolcach. Ogromna siła w mackach i szczękach. Nacisk osiągający prawie 400kg.
WYSTĘPOWANIE:  bagna.
ROZMIARY: metr długości i metr wysokości

INNE: nie da się ich oswoić i są bardzo pamiętliwe.
AGRESYWNY / PŁAZ


BRECHER
✖ ✖ ✖
Znasz smoki i centaury? Zapewne tak, więc wyobraź sobie ich mieszankę z dodatkiem wyobraźni naturalnej. Wysokie na 2 i pół metra, długie na 4 (bez ogona), z kręgosłupem pokrytym płytami, szerokimi kolcami i skórą do której potrzeba czegoś o wiele więcej niż pistoletu. Dorosłe osobniki ważące przynajmniej pół tony, a ich kręgosłup pokryty grubymi na 5 cm płytami z kości twardej jak tytan? No dobra, bardziej smokowate niż centaurowate, nie zmienia to jednak faktu na posiadanie czterech łap (w tym przednie całkiem chwytne) i pary rąk, nawet jeśli ich kolory to najczęściej zielony, szary i brązowy albo ich mieszanki. A część kaprysu matki natury? Ich mózg położony jest tylko częściowo w głowie, a reszta jest rozłożona w długiej szyi (trochę jak u karaluchów). Więc nawet po oderwaniu mu całej głowy będzie żył. Zadziwiające co nie? A efekt regeneracji mu tą głowę złoży z powrotem! Ich dość spokojna natura zmienią się natychmiastowo w tak zwaną agresywną jeśli są głodne i ktoś inny ma żarcie. Albo jeszcze gorzej, jak są głodne i nie ma żarcia.
Trudno je między sobą pomylić bo pomiędzy poszczególnymi osobnikami istnieją różnice jak ilość rogów, kolców, kształt głowy czy końcówka ogona, które zsumowane dają rozpoznawalność. To ostatnie może być cienkie jak liść i ostre jak brzytwa, albo służyć jako maczuga.


MOCE:  wielka siła - potrafią podnosić nawet dwukrotność swojej wagi.  Cztery silne nogi pozwalają im długo i szybko biegać (ok. 40km/h), a także skakać do 4 metrów.  Telepatia - porozumiewają się ze sobą telepatycznie i z pomocą tej mocy wyczuwają inne stworzenia oraz ich emocje/zamiary. Im większa świadomość umysłu tym łatwiej im je wyczuwać. Regeneracja - małe ranki zasklepią się w kilka minut, kości zrosną w kilka godzin, łapa odrośnie w dwa/trzy dni. Szybko się dostosowują do warunków otoczenia.
WYSTĘPOWANIE:  Desperacja, skraj Edenu.
ROZMIARY:  wysokość wynosi 2,5 metra, długość 4 metry.

INNE: jedzą sporo a rzadko i są wszystkożerne. Nie łatwo im pływać. Pomimo bycia bestiami potrafią myśleć. Ich inteligencja nie jest jednak za wysoka.
NEUTRALNY / GAD



WIELKA MRÓWKA
✖ ✖ ✖
Czy ktoś kiedyś miał problem z mrówkami? Zapewne nie, chociaż w domach jak cholery zamieszkają bywają uciążliwe. Teraz sobie wyobraźcie , że mają z metr wysokości, półtora-metra długości i mają pancerz tak twardy, że nawet z pistoletu tego nie zarysujesz, a są ich tysiące. Jednak jest pocieszenie wędrowcze zazwyczaj żyją one w obecnie nie zamieszkanych rejonach, na pustkowiach albo ruinach.


MOCE:  mocny pancerz i duża siła
WYSTĘPOWANIE:  pustkowia, ruiny, Limbo, tereny przeważnie niezamieszkałe.
ROZMIARY: metr wysokości, 1,5 metra długości.

INNE: .
AGRESYWNY / OWAD



ŚCIERWOJAD
✖ ✖ ✖
Spory owad, rozmiarów samochodu osobowego, o czterech odnóżach krocznych i dwóch chwytnych. Jest barwy szarozielonej. Jego głowa jest zaopatrzona w parę dużych czułków, służących mu do paraliżowania ofiary. Żywi się padliną, choć nie pogardzi świeżym mięsem.


MOCE:  paraliżuje swoje ofiary za pomocą czułków. Paraliż trwa 2 posty.
WYSTĘPOWANIE:  w okolicy cmentarzy i ewentualnych zwłok (Desperacja).
ROZMIARY:  metr wysokości, 1,5 metra długości.

INNE: ich czułki i jad są bardzo użyteczne w medycynie.
AGRESYWNY / OWAD



RYJOWIEC
✖ ✖ ✖
Są to robaki, które ryją w ziemi. Nie posiadają oczu – kierują się węchem. Ich ryjki przystosowane są głównie do plucia oraz pożerania surowego mięsa. Łapy, zastąpione są pojedynczymi ostrzami, przez co są niebezpiecznymi przeciwnikami także w zwarciu.


MOCE:  pluje substancją unieruchamiającą mniejsze istoty, lub poważnie ograniczającą ruchy istot większych. Efekt trwa do 3 postów.
WYSTĘPOWANIE:  tereny podmokłe Edenu oraz okolice plaży w Desperacji.
ROZMIARY: metr wysokości/długości

INNE: szczególnie cenna jest jego śledziona oraz soki trawienne.
AGRESYWNY / BEZKRĘGOWIEC


FLYGNYLL
✖ ✖ ✖
Rozprostowany sięgałby około dwóch metrów, a rozpiętość jego skrzydeł wynosi 3,5 metra. Dziób najczęściej jest dosyć krótki, co nie oznacza, że jego węch jest słaby. Małe gałki oczne sprawiają, że wzrok jest jego najsłabszą cechą więc warto z tego korzystać. Zakrzywione i długie pazury pozwalają mu się przebić przez prawie każdy pancerz, nie mówiąc już o skórze i kościach. Pióra rosnące na jego głowie mają właściwości lecznicze i halucynogenne, a jego szpony świetnie sprawdzają się do tworzenia oręża, przez co często staje się ofiarą polowań. No, ofiarą dopóki sam nie zaatakuje.


MOCE:  pikujący zabójca – jednym z jego głównych ataków jest pikowanie na swojego przeciwnika. Jeżeli uda mu się trafić swój cel to raczej nie ma co zastanawiać się czy przeżył, ponieważ prędkość z jaką zlatuje w dół wynosi ponad 200km/h. Minus? Jeżeli nie trafi to będzie potrzebował chwili żeby się zebrać z ziemi, przez co jest podatny na ataki.
Mackojebca – Nazwa może przypominać tytuły japońskich produkcji z małymi dziewczynkami i dużymi witkami.. i będzie dosyć prawdziwe. Macki, które znajdują się głównie na karku Flygnylla potrafią rozciągnąć się na trzy metry i zaatakować przeciwnika, który jest unieruchomiony. Jeżeli trafią to szybko znajdą sobie otwór lub go po prostu zrobią z niechirurgiczną precyzją.
WYSTĘPOWANIE:  lata nad Desperacją oraz Edenem, choć swoje gniazda najczęściej tworzą właśnie w anielskich lasach.
ROZMIARY: długość ciała wynosi 2 mety, a rozpiętość skrzydeł 5 metrów.

INNE: najczęściej latają same przez co są łatwymi celami do upolowania dla grupy łowców, ale można napotkać grupę powyżej 10 osobników, wtedy podjęcie walki bez dobrze wyposażonej armii jest bezcelowe.
AGRESYWNY / PTAK


RASK'LUR
✖ ✖ ✖
Długa szyja, na której wykształciły się sensory, które pozwalają mu ominąć przeszkody podczas kopania pod ziemią, a na końcu przeurocza mordka, na której gości kilka par oczu. Te działają różnie, jeżeli wiek potwora jest dosyć sędziwy to słodziak jest praktycznie ślepy i polega tylko na swoich sensorach, które na powierzchni już nie działają tak dobrze. Młodziak za to jest w pełni sprawy wzrokowo. Niżej znajdują się najeżone kolcami kończyny, których końcówki stanowczo nie nadają się do zbicia piątki, no chyba że ma to być nasza ostatnia piątka w życiu. Zależnie od rozmiaru potwora mogą one być długie od 50 centymetrów do całego metra. Odnóża, na których biega przypominają bardzo te u pajęczaków, jedynie różnią się tym, że nie jest to milusi chód ptasznika a przebijający się przez kości i mięśnie marsz kolców. Ogólna postura nie przekracza zwykle wysokości półtora metra, choć mogą się zdarzyć takie, które wyrosły ponad skalę.

MOCE: niesamowita prędkość – Rask'lur potrafi rozpędzić się do 70 kilometrów na godzinę i dzięki 8 odnóżom jest bardzo mobilny jeśli chodzi o skręcanie, więc najłatwiej dorwać go kiedy szarżuje prosto na nas, lub jest wystarczająco blisko aby trafić go bronią białą. Nie zapominajmy tylko o tym, że jeżeli my dosięgamy go to on dosięga nas.
Ultradźwięki – rask'lur w razie potrzeby potrafi wydać z siebie dźwięk przyzywający najbliższe potwory jego gatunku na pomoc więc jeżeli nie pozbędziemy się go szybko lub zostawimy jedynie na wpół martwego, to możemy spodziewać się jego rodzinki.
Niczym diglet – nasz przyjaciel robak często atakuje z ukrycia, a dokładniej spod ziemi. Jego moc jest porównywalna do mocy typowego kreta, tylko takiego na sterydach. Jeśli jednak wynurzy się żeby nas zaatakować to nieprędko wróci pod powierzchnię, chyba, że jego ofiara padła już trupem a on zdążył się nią posilić.
WYSTĘPOWANIE: całe tereny Desperacji, choć w górach na pewno są rzadziej spotykane.
ROZMIARY: wysokośc wynosi 1,5 metra, długość 2 metry.

INNE: krąży legenda, że jeżeli się odetnie takiemu delikwentowi język i trochę się go potorturuje to można zrobić z niego żywą koparkę, która za nas wykopie tunele w danym miejscu. Jeżeli komuś się to uda to niech nie myśli jednak, że potwór będzie posłuszny i możemy go tak puścić bez żadnych zabezpieczeń, bo wtedy was po prostu rozszarpie.
AGRESYWNY / BEZKRĘGOWIEC



PUMA KRÓLEWSKA
✖ ✖ ✖ (!)
jest niezwykle agresywna i praktycznie nikt w bliskim spotkaniu z nią nie przeżył. Chociaż mawia się, że jedynie osoby o silnym charakterze są w stanie nad nimi zapanować. Pumy królewskie uznają wyższość tylko i wyłącznie osób silnych i pewnych siebie. Kiedy wyczują słabość jednostki, od razu atakują. Nawet po latach służenia tak więc w ich przypadku trzeba być cały czas uważnym, by nie okazać przed nimi jakiejkolwiek słabości bo rozszarpią gardło.  


MOCE:  nie widzi, ale za to ma wyostrzony słuch i węch. Dwie macki wyrastające z jej grzbietu wyposażone w bardzo twarde i ostre zęby. Odporna na trucizny.
WYSTĘPOWANIE:  Desperacja.
ROZMIARY: 1,5 metra wysokości w kłębie, 2,5 metra długości.

INNE: ciężko je dostrzec w cieniu i w nocy.
AGRESYWNY / KOTOWATY


GHOUL
✖ ✖ ✖ (!)
Ghoule to nic innego jak zainfekowani inną odmianą wirusa ludzie, którzy zostali przemienieni w istoty, które zarazem gniją, a zgnić  nie mogą. Nie myślą, a ruszają się, nie żyją, a żywią się innymi żywymi. Zostało stwierdzone, że ghoul nie oddycha oraz nie bije mu serce. Jedyna aktywność jaka pozostała to mózgu, który wyznaczył jako jedyny priorytet to zeżarcie wszystkiego co jest w zasięgu wzroku. Nie posiadają nawet szczątkowej inteligencji na ślepo rzucają się w ślepym ataku na przeciwnika. Samym problemem jest fakt, że trzeba temu cholerstwu odstrzelić  głowę by przestało się ruszać, lecz największym problemem jest fakt, że ghoule poruszają się masywnymi grupami. Podróżniku bądź pewien tam, gdzie jeden osobnik jest niedaleko, może być i dwa tysiące ich.
Osób zarażonych nie da się uratować zazwyczaj. Warunkiem dającym 20% szansy jest podanie silnych antybiotyków bądź serum do organizmu przed upływem 5 godzin. Po upływie tego czasu osoba ugryziona zamienia się z wolna w ghoula.


MOCE:  duża siła z powodu mutacji. Sposób "rozmnażania" (poprzez ugryzienie, krew, ślinę, wydzieliny).
WYSTĘPOWANIE:  Desperacja, pustynia.
ROZMIARY:  podobnie jak u człowieka - wysokość ok. 2 metry, szerokość ok. 1 metra

INNE: brak inteligencji. Występuje w dużych grupach. Kieruje się często węchem i dźwiękiem. Jest bardzo żwawy jak na umarlaka.
BARDZO AGRESYWNY / CZŁOWIEKOWATE


TAURUS
✖ ✖ ✖ (!)
Taurusy to niezbyt często spotykane stworzenia i nie wiadomo o nich zbyt wiele. Albo inaczej: nieczęsto zdarza się, by ktoś uszedł z życiem po spotkaniu z nimi. Dzięki szczęściu kilku desperatów, którzy przeżyli spotkanie z tą istotą i potrafili opisać ją, wiadomo w ogóle, że coś takiego istnieje. Jeśli opis nie jest zafałszowany, dorosły taurus potrafi mierzyć ponad pięć metrów. Jego brunatna skóra, pokryta drobną szczeciną, jest bardzo twarda i odporna na warunki atmosferyczne. Silne ramiona i łapy o krótkich pazurach, zdolne udusić niedźwiedzia w swym uścisku. Stwór chodzi na tylnych kończynach, zakończonych pojedynczymi kopytami, podpierając się przednimi, niczym przerośnięta małpa. Grzbiet pokryty ma kostnymi wyrostkami przypominającymi kolce, przechodzące na kark i kończące się parą okazałych rogów na czole, nad stosunkowo małymi oczami. Ogromna paszcza, wypełniona dwoma rzędami ostrych jak brzytwa zębów, spomiędzy których wysuwa się od czasu do czasu rozwidlony język, którym taurus wyczuwa ofiary.

MOCE:  wielka siła, twarda skóra porównywalna do stalowej blachy o grubości 1 cm, trudna do zapalenia, co daje mu odporność na ogień, znakomity węch.
WYSTĘPOWANIE:  tereny górzyste, skaliste. Głównie Desperacja, z uwzględnieniem Limbo.
ROZMIARY: 5 metrów wysokości, 2 metry szerokości

INNE: taurusy są na tyle inteligentne, by własnoręcznie drążyć tunele, czasami używają głazów do miotania w przeciwnika..
BARDZO AGRESYWNY / NIEOKREŚLONE


BEHEMOT
✖ ✖ ✖ (!)
Trudne do opisania zwierze jeśli chodzi o jego wygląd można powiedzieć że behemoty to połączenie byka, dzika, jakieś wielkiej jaszczurki i nosorożca. Ich dość charakterystyczną cechą jest wielki garb na plecach który wydziela słabą poświatę, w sumie to nikt nie wie po co stworzenia te wykreowały sobie tą cechę ale wiadome jest że wydziela on niewielkie ciepło. Po za tym dorosły samiec behemota ma rozmiary około dwóch samochodów dostawczych: 7-10 metrów długości i 4 wysokości. Na całym ciele można zaobserwować pokaźne umięśnienie tych zwierząt. Kolor ich skóry jest różny ale głównie w odcieniach szarości i brązu. Wielkie czerwone ślepia dają złudne wrażenie że to zwierze dobrze widzi w ciemności lecz jest to tylko złudzenie bo behemoty są niczym kury nocą niczego nie widzą kierują się natomiast bardzo dobre rozwiniętym węchem i słuchem.  Jeśli chodzi o ich wagę to dorosły samiec waży około 30 ton.


MOCE:  
◦ szarża - gdy behemot się rozpędzi trudno go zatrzymać, a to co stoi na jego drodze zmienia się najczęściej w mokrą plamę lub wielkie rumowisko
◦ ryk - siła jego ryku porusz nawet drzewa, więc powalić człowieka to nie problem. Dodatkowo jest on tak głośny, że przyprawia o ból głowy
◦ ogromna siła - mówi się, że jeden behemot ma siłę by przesuwać góry ale ile w tym prawdy? Tyle żeby nazwać behemota chyba najsilniejszym ze wszystkich bestii
◦ kamienna skóra - zwykłe pociski nie zadziałają na jego twardą jak skała skórę - jedynie go wkurzą. Nawet niektóre ostrza łamią się na jego cielsku
◦ plucie ogniem
◦ ostre pazury i silny ogon, którego używa jak bicza.
WYSTĘPOWANIE:  grasują na terenach Limbo i terenach Nieznanych, czasem zdarzy się że jakiś osobnik uda się na Czerwoną Pustynię, ale takie fenomeny zdarzają się głównie w okresie wiosennym i jesiennym.
ROZMIARY: długość waha się między 7-10 metrów, wysokość wynosi 4 metry

INNE:
◦ ich ulubionym pokarmem są lopterosy, lecz te potrafią czasem dać im popalić.
◦ nienawidzą zapachu ryjowców można rzec że przed nim uciekają gdyż ten drażni ich wrażliwe nozdrza.
◦ z ich skóry można zrobić płaszcz potrafiący zatrzymać pociski pistoletowe (lecz pozyskanie ich skóry jest cholernie trudne)
◦ głowy tych stworzeni przybierają zawrotne sumy na czarnym rynku.
◦ posiadają dwa serca i cztery żołądki.
◦  są neutralne względem taurusów i niekiedy korzystają z ich tuneli by przemieszczać się w upalne dni z miejsca A do B.
BARDZO AGRESYWNY / GAD

_________________

Yeah.
Keep rolling your eyes.

Maybe you'll find a brain back there.



-----------
Do     cholery

avatar

Liczba postów : 222

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Stary bestiariusz    Pisanie by Shiroukane on Sro Wrz 21, 2016 5:12 am
BESTIARIUSZ
Bestia, w porównaniu do zwierzęcia, może posiadać moce, nadnaturalne zdolności oraz „nieziemski” wygląd. Często są to stworzenia żywcem wyciągnięte z baśni: koń ze skrzydłami, niby śnieżnobiały pegaz; trójgłowy pies, a każda paszcza toczy pianę; olbrzymi gad, jak najprawdziwszy smok! Niektóre latają, inne zamieniają się w płonącą kulę ognia. Od wyboru, do koloru.

Wszelkie propozycje bestii do bestiariusza możecie zgłosić w TYM TEMACIE.


Uwaga!
Pamiętajcie o zajmowaniu się bestiami. W przypadku nie prowadzenia wątków z daną bestią, administracja (/MG) ma możliwość uśmiercenia zwierzęcia w celach konfiskacji. W końcu po co wam pupil, którym i tak nie gracie? Bierzcie to pod uwagę!
SPISEM ZAJMUJE SIĘ: FUCKER / OSTATNIA AKTUALIZACJA: 13.09.2015


Wyjaśnienia
Poziom łatwy: bestie można uzyskać na misji o łatwym poziomie trudności, w niewielkich wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los), w konkursach oraz za zasługi na forum. Oznaczenie:  ✖ ✖
Poziom średni: bestie można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. „losowych” prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum. Oznaczenie: ✖ ✖ ✖
Poziom trudny: bestie można uzyskać na misji o trudnym poziomie trudności, dwóch średnich lub trzech łatwych  oraz za zasługi na forum. Oznaczenie: ✖ ✖ ✖
Poziom piekielnie trudny: bestie można uzyskać na misji o bardzo trudnym poziomie. Uwaga! Na tej misji w 98% użytkownik może doznać stałego uszkodzenia ciała, a nawet skończyć się śmiercią! Oznaczenie: ✖ ✖ ✖ (!)

+ klikając na obrazek otworzy się pełny art (w kolorach).


MORFIK
 ✖ ✖
Morf jest eksperymentem, nad którym niegdyś pracowało S.SPEC i którego pozbyto się z laboratorium, jako że wydał się naukowcom bezużyteczny. Składa się na niego garstka różowej plazmy, dwoje oczu i buzia. Jest to istotka przyjazna acz złośliwa. Uwielbia psocić i zaczepiać innych, szczególnie gdy posiadają coś błyszczącego. Niczym sroka kradnie tego typu rzeczy i ukrywa w swoim legowisku. Jeśli ktoś stara się odzyskać skradziony mu przedmiot, Morfik najczęściej przybiera jego formę, chcąc uchronić swoją zdobycz przed ponownym dostaniem się w ręce jej prawowitego właściciela.
ROZMIARY: do 10 centymetrów.

MOCE: potrafi zamieniać się we wszelakie przedmioty wielkości ludzkiej dłoni (z pominięciem broni). Jeśli w rzeczywistości przedmioty są większe, zmienia się w ich przeskalowaną wersję.
UDOMOWIONE: 4/8 {Akito; Astira; Nathair; Spades}

WYSTĘPOWANIE: wszelkie ruiny.
INNE: szczwana bestia. Oswojenie tej bestii nie jest do końca możliwe, ponieważ Morfik nadal będzie psotny i niesubordynowany. Ale to z miłości!
POKOJOWY (bywa złośliwy) / EKSPERYMENT

MITTEN
 ✖ ✖
Te jakże urocze istotki są bardzo małe. Zazwyczaj cechuje je jasnoszare umaszczenie z ciemniejszymi cętkami i czarnymi uszami. Na dobrą sprawę, niewiele różnią się od zwyczajnego kota, jednak ich ślepia wyróżniają się nienaturalną dla kotowatych, czarną barwą – nie da się wyodrębnić tu źrenicy. Nie są agresywne i łatwo się z nimi zaprzyjaźnić, jednak trzeba uważać, bo są dość drażliwe. W obliczu zagrożenia paraliżują wroga jadem, który uwalniają z kolców, które znajdują się na zakończeniu ich łap. Paraliż trwa około dziesięciu minut i nie ma żadnych skutków ubocznych, ale daje zwierzęciu czas na ucieczkę. Ogółem są niegroźne. Żywią się krwią mniejszych zwierząt, którą pobierają za pomocą ssawek ukrytych w przednich kolcach. Średnia długość ich życia to mniej więcej trzydzieści lat. Wbrew pozorom są bardzo sympatyczne, a ich mruczenie jest kojące. Trudno je spotkać, bo zazwyczaj trzymają się cienia.  
ROZMIARY: do 30 centymetrów wysokości (w kłębie); długość do 50 centymetrów (bez ogona).

MOCE: paraliżowanie (czas trwania: 2 posty).
UDOMOWIONE: 5/25 {Berenika; Isei; Włóczykij; Fynn;  Bell}

WYSTĘPOWANIE: cała Desperacja.
INNE: dość łatwo je oswoić. Jeżeli kogoś polubią, w obliczu zagrożenia staną w jego obronie.
POKOJOWY / KOT

TATRIA MAŁA
 ✖ ✖
Tatria Mała jest... mała, wygląda, jak jasnobrązowa kulka o ślicznych, dużych oczkach. Jest roślinożerna, bardzo płochliwa oraz aktywna zarówno w dzień, jak i w nocy. Mieszka w koronach drzewach i to właśnie tam można ją spotkać, ponieważ nieoswojona Tatria rzadko kiedy opuszcza swoje bezpieczne gniazdo. Gdy się wystraszy ucieka do dziupli lub chowa się wśród liści, a potem znika. Mimo że jest płochliwa, jest przyjacielsko nastawiona do innych stworzeń. O ile nie chcą jej zjeść.
ROZMIARY: do 10 centymetrów.

MOCE: widzi dobrze zarówno w dzień, jak i w nocy; szybko się porusza zarówno na ziemi, jak i w locie; potrafi być niewidzialna (czas trwania: 5 postów).
UDOMOWIONE: 3/25 {Senpai's Stalker; Taihen Shi; Lilo}

WYSTĘPOWANIE: Eden – jedynie w lasach z bujnymi koronami.
INNE: oswojenie jej jest bardzo proste, jednak trzeba zachować szczególną ostrożność – gwałtowne ruchy czy głośniejszy szelest gałęzi, mogą doprowadzić do tego, że upierzona bestia szybko zniknie nam z oczu. Jeżeli już uda ci się do niej zbliżyć, wystarczy, że masz przy sobie ziarna owoców lub zbóż, a to urocze stworzenie szybko się do ciebie przekona.
POKOJOWY (bojaźliwy) / PTAK

IKURUA MAŁY
 ✖ ✖
Działanie wirusa X doprowadziło do powstania krzyżówki królika z ptakiem. Trzeba przyznać, że to nietypowe połączenie sprawiło, że bestii nie można odmówić uroku. Barwa stworzenia jest dość specyficzna i rzucająca się w oczy, a mianowicie fioletowo-żółta. Ich umaszczenie jest głównym powodem, dla którego często chowają się wśród krzaków, w których czują się mniej zagrożone. Ikurua jest wszystkożerny, gdyż jego ostro zakończony dziób pozwala mu nie tylko na żywienie się ziarnami, ale także mięsem. Zamieszkuje nory, które sam sobie wykopie, a dodatkowo wydaje z siebie charakterystyczny piskliwy odgłos, którym ostrzega innych przed niebezpieczeństwem. Przedstawiciele tego gatunku na ogół są samotnikami, jednak – a to niespodzianka! – mnożą się jak króliki, aczkolwiek większość młodych umiera bardzo wcześnie z powodu braku umiejętności latania i nierozwiniętego instynktu samozachowawczego, nad którym dominuje ciekawość.
ROZMIARY: do 40 centymetrów.

MOCE: zwiększona szybkość; umiejętność latania; w przypadku niebezpieczeństwa płomień z jego końcówki ogona rozprzestrzenia się wzdłuż linii jego kręgosłupa, a także po jego skrzydłach, głowie i uszach – rzecz jasna, nie wyrządza mu to większych szkód, jednak jego przeciwnik może dorobić się dotkliwych poparzeń.
UDOMOWIONE: 3/20 {Nathair; Al; Moreta}

WYSTĘPOWANIE: gęste lasy Edenu.
INNE: oswojenie ich nie jest wielkim wyzwaniem – wystarczy zaopiekować się nimi od małego. Znacznie trudniejsze jest odnalezienie ich nor.
POKOJOWY / PTAK, GRYZOŃ

RAVIER
 ✖ ✖
Któż by pomyślał, że za sprawą wirusa powstanie coś tak bardzo niebezpiecznego, a zarazem małego? Raviery to istne drapieżniki. Wyglądem przypominają dinozaury, ale są znacznie mniejsze. Mierzą tylko 50 cm, jednak zawsze trzymają się w grupach, liczących 15-20 osobników. Potrafią pluć paraliżującym jadem i używają go zarówno do ataku, jak i obrony. Lepiej ich nie lekceważyć, bo gdy już sparaliżują ofiarę/napastnika, podbiegają do niego i gryzą ile się da! Ewentualnie wyrywają kawałki skóry - do wyboru, do koloru. Z wyprawy do ich legowiska można mieć więc miłą pamiątkę w postaci dziury w nodze. Ich gniazda znajdują się niedaleko skał lub w norach, opuszczonych lub brutalnie zabranych. Nie trzeba chyba mówić, co spotkało prawowitych właścicieli tych kryjówek? Wydają charakterystyczny odgłos, przypominający krakanie kruka zmieszanego z lisem. Głodny Ravier zje, co mu się nawinie, niezależnie od tego czy to padlina czy żywe zwierzę. Głód potrafi zmusić je nawet do zjadania siebie nawzajem.
ROZMIARY: 50 centymetrów.

MOCE: plucie paraliżującym jadem (czas działania: 3 posty); widzi w ciemnościach; jest bardzo szybki; ma bardzo silne szczęki.
UDOMOWIONE: 1/20 {Isao}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja – najczęściej w górzystych rejonach.
INNE: ciężko oswoić dorosłego osobnika. Najłatwiej wykraść ich jajo i przyzwyczajać do siebie młodego Raviera. Co prawda, młode osobniki wciąż mają naturalne odruchy, dlatego należy zachować ostrożność. Chyba nikt nie chce skończyć z pourywanymi palcami, prawda?
NEUTRALNY / GAD

ATRO WIELKI
 ✖ ✖
Pamiętacie jeszcze warany? Wirus X podziałał również na nie. Teraz to mierzące 120 centymetrów, masywne stwory. Ich głównym pożywieniem jest mięso różnych stworzeń. Warto zauważyć, że ciało tych przerośniętych jaszczurów jest pokryte grubymi łuskami, które zachodzą na siebie na tyle szczelnie, że niemożliwe jest przebicie się przez ten skostniały pancerz. Pomyślicie sobie – więc jak można je zranić? Otóż słabym punktem Atro jest szyja, gdzie skóra pokryta jest miękkimi łuseczkami, które nie stanowią żadnego problemu dla jakiejkolwiek broni. Bestie te podróżują zazwyczaj w stadach liczących dwie rodziny, gdzie jedna składa się z dwóch dorosłych osobników oraz młodego. Zwykle osiedlają się w wykopanych przez siebie gniazdach. Ponieważ osobniki tego gatunku są dosyć pokaźnych rozmiarów, ich schronienia są spore. W “miejscu zamieszkania” zostają, dopóki nie skończą się zapasy jedzenia.
ROZMIARY: 120 centymetrów.

MOCE: bardzo szybko biega; udźwig maksymalnie jednej osoby; wysoko skacze; widzi w ciemnościach.
UDOMOWIONE: 0/10 {...}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja; czasami można je spotkać w Edenie.
INNE: bardzo łatwo je oswoić. Samotne dorosłe osobniki łatwo do siebie przekonać, jednakże stają się agresywne i płochliwe w momencie, kiedy mają młode. Aby na nich jeździć potrzebna jest umiejętność jazdy konnej na minimalnie średnim poziomie.
NEUTRALNY / GAD

WILK WSCHODNI
 ✖ ✖
Z pozoru normalne wilki – wyją do księżyca, polują na jelenie czy zające, zbierają się w watahy. Są jednak dużo bardziej wyczulone na niebezpieczeństwo, dzięki mocom, które w sobie kryją. Oprócz nadzwyczajnego przyspieszenia reakcji, łatwo wpadają w furię, stając się wtedy dużo bardziej groźnymi – szczerzą kły i wysuwają pazury, zmienia się też ich kolor oczu: tęczówki ze swojego naturalnego koloru przechodzą w barwę wściekłej czerwieni. Ślepia tych zwierząt są ważnym znakiem dla poszukiwaczy przygód: błyszczące oznaczają nadchodzący atak, zaś drgające – strach. Nie ma konkretnego umaszczenia dla osobników tego gatunku – spotyka się je w różnych, czasem i nietypowych wersjach kolorystycznych. Więcej o nich nie wiadomo.
ROZMIARY: do 90 centymetrów.

MOCE: cechuje je doskonały węch i wzrok – są w stanie wyczuć zagrożenie z bardzo dużej odległości; ranne lub zagrożone mogą aktywować tzw. “super szybkość”, która pozwala im na ucieczkę lub przyspieszony atak (czas trwania: 2 posty); w przypływie wściekłości stają się silniejsze.
UDOMOWIONE: 7/10 {Fucker; Yuu (2 wilki); Kamikaze; Furiosa; Critty; Chloe}

WYSTĘPOWANIE: Las Życzeń.
INNE: każdego wilka wschodniego oswaja się dokładnie tak, jak oswaja się psa. Znacznie łatwiej jest zajmować się nimi od szczeniaka.
NEUTRALNY / PSOWATY

KROMSTAK
 ✖ ✖
Kto by pomyślał, że dzięki wirusowi X powstanie również coś tak milutkiego, słodkiego i kolorowego? To mięciutkie, puchate futerko! Te wielkie, kolorowe oczy! Nawet te spiczaste uszka i długi ogonek, zakończony kępką futerka! Jeszcze ten kieszonkowy rozmiar – nawet największy zatwardzialec nie może przejść koło takiego cuda obojętnie. Kromstaki mają różne odmiany kolorystyczne: od jaskrawożółtego, po granatowy czy inny burgund – zawsze jednak są tak samo puszyste i niewinnie wyglądające. Do czasu... Kiedy te stworzonka są naprawdę przestraszone bądź zdenerwowane, zamieniają się w szczuropodobne twory, a z ich ciałek wyrastają macki. Cóż… trzeba przyznać, że jest to mało przyjemny widok. Taki przemieniony Kromstak staje się dość agresywny i bardzo destruktywny. Najlepszym sposobem na przywołanie go do porządku (i przywrócenie do pierwotnej formy) jest zamknięcie go w jednym pomieszczeniu z gorącą czekoladą. Ewentualnie można potraktować takiego rozszalałego delikwenta odpowiednią dawką czekolady w każdej innej postaci, jednak ta gorąca z piankami działa zdecydowanie najlepiej.
ROZMIARY: do 8 centymetrów.

MOCE: powoduje kwitnienie roślin; teleportacja - potrafi przenieść się w wybrane, znane mu miejsce, więc z tego powodu jest doskonałym posłańcem (o ile ma dobry zmysł orientacji i nie zabłądzi po drodze); transformacja pod wpływem strachu lub zdenerwowania (klik).
UDOMOWIONE: 8/~ {Growlithe; Shirōyate Hiroki; Ailen; Isao; Yuu; Alicja; Leigh; Wiśnia}

WYSTĘPOWANIE: wszędzie, gdzie są jakieś góry, nory czy pagórki.
INNE: ich zaufanie zdobywa się w sposób, jak by na to nie patrzeć, banalny; wystarczy, że takiego pomiziasz po brzuszku z wystarczającą dawką czułości i już jest twój. Gorzej jednak z dostaniem się do jakiegokolwiek Kromstaka, gdyż przedstawiciele tej rasy wyjątkowo upodobali sobie wszelkie szczeliny w skałach zdolne, by ich pomieścić.
POKOJOWY / GRYZOŃ

PSISKO-OGNISKO
 ✖ ✖
Pies wielkości sporego wilka, ciało zwykle długie i szczupłe, sierść czarna, ciemnoszara, w odcieniach spalenizny i popiołu. Psiska-ogniska nie jedzą ludzi ani nie padają zazwyczaj ofiarami polowań, więc człowieka traktują ani jak ofiarę, ani jak konkurencję, ani jak zagrożenie, raczej jak ciekawostkę. Zwierzęta wędrowne, nieprzywiązujące wagi do swojego terytorium, znane z ciągłego zmieniania miejsca pobytu. Rozmnażają się powoli i nieczęsto, dlatego jest ich niewiele. Żyją do dwudziestu lat.
ROZMIARY: 80-100 centymetrów.

MOCE: w chwilach stresu lub zagrożenia futro tych bestii staje w ogniu, który im samym nie robi krzywdy, ale wszystko inne może przypiec albo wręcz spalić. Są ślepe, ale nadrabiają nieprzyzwoicie wyczulonym węchem i słuchem.
UDOMOWIONE: 2/15 {Ciro; Heather}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja. Trzymają się z daleka od ludzkich siedlisk.
INNE: można je wytresować tak, żeby paliły się na zawołanie. Są bardzo inteligentne, ale cholernie wredne. Komunikują się ze sobą wyciem podobnym do wilczego. Ich pyski zawsze tlą się od środka, więc ugryzienia powodują jednocześnie oparzenia.
WREDNY, ZŁOŚLIWY / PSOWATY

HALLA SREBRZYSTA
 ✖ ✖
Halle to niezwykle piękne, majestatyczne stworzenia o śnieżnobiałym umaszczeniu (czasem ich sierść połyskuje w słonecznym świetle – stąd ich nazwa), budową przypominające nieco najzwyklejsze ludzkie daniele. Mawiają, iż powstały w wyniku skażenia owych zwierząt wirusem X, jednakże każdy starszy anioł potwierdzi, iż zamieszkiwały Eden od zarania dziejów. Legendy głoszą, iż obecność tego stworzenia o fantazyjnie powykręcanym, długim porożu, przynosi niesamowite szczęście, ale to także tylko pomówienia.
ROZMIARY: 140-160 centymetrów (w kłębie).

MOCE: wysoka prędkość galopu (udźwig do jednej osoby); możliwość przybierania niewidzialnej postaci wraz z jeźdźcem (czas trwania: 2 posty).
UDOMOWIONE: 0/4 {...}

WYSTĘPOWANIE: obrzeża Edenu.
INNE: zwykle nie przejawiają jako takiej agresji, jednakże spłoszone stado może narobić sporo szkód.
POKOJOWY (bywa płochliwy) / JELENIOWATY

FAROS PÓŁNOCNY
✖ ✖
Faros północny jest ogromnym stworzeniem mierzącym 4 metry. Jest wszystkożerny, a wiele zwierząt nie jest w stanie przed nim uciec, bo ich życie kończy się w momencie zaciśnięcia się na ich ciele jego szczęk. Jest samotnikiem, choć gdy czasami dochodzi do spotkania dwóch osobników, nie walczą ze sobą. Głównie z tego powodu, że są wędrownymi stworzeniami. Wyjątki stanowią matki z dziećmi – są bardzo ostrożne w stosunku do innych Farosów, wliczając ojca dzieci. Jednakże rzadko jakikolwiek inny Faros zaatakuje młode swojego gatunku. No, chyba że będzie zdesperowany. Ten kolos potrzebuje sporo jedzenia, więc może zaatakować pojedyncze jednostki jak i całe grupy stworów. Dlatego jest ich aż tak mało. Jego ogon jest pełen kolców, jak również jest bardzo umięśniony. Trzeba więc uważać na ową część jego ciała. Nie jest agresywny w stosunku do innych istot, dopóki nie zostanie zaatakowany lub nie będzie głodny.
ROZMIARY: do 4 metrów.

MOCE: udźwig: do czterech osób; szybko lata; bardzo silne szczęki i ogon.
UDOMOWIONE: 0/5 {...}

WYSTĘPOWANIE: wędrują, więc można je spotkać w różnych miejscach. Matki z młodymi przeważnie ukrywają się wśród skał.
INNE: da się oswoić dorosłego osobnika, aczkolwiek wymaga to trochę czasu. A szansa spotkania drugi raz tej samej jednostki, jest dość mała. Dlatego najlepiej wykraść młode z gniazda, choć może się to skończyć bardzo źle, jeśli matka młodego to zauważy.
NEUTRALNY (agresywny dla intruzów) / GAD

WIELKI PAJĄK
✖ ✖
Co to jest: ma dużo odnóży, kilka par oczu i chce cię zjeść? Te krwiożercze pająki są cholernie groźne. Już sam ich widok sprawia nieodparte wrażenie, że matka natura na etapie kreacji wypiła za dużo czystego etylenu. Jeżeli usłyszysz kiedyś tupot małych stópek, raczej nie spodziewaj się pingwinów. Pająki opadają najczęściej na swoją ofiarę ze sklepienia, dźgają ją wielkimi kolcami jadowymi i oplatają wyjątkowo wytrzymałą pajęczyną, efektywnie utrudniając wyswobodzenie się i w dużej mierze odbierając szansę na obronę. Aż strach pomyśleć, jakie zagrożenie sprawić może więcej niż jeden taki pajączek...
ROZMIARY: do 2 metrów.

MOCE: poruszają się we wszystkich płaszczyznach (nawet po suficie lub pionowych ścianach); duże okazy mają możliwość przetransportowania nawet dwóch osób; pajęczyna – pojedyncze nici większych okazów dorównują wytrzymałością nawet stali; jad paraliżujący (czas trwania: 2 posty).
UDOMOWIONE: 1/~ {Lentaros}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja. Ciemne i zawilgocone groty, jamy, nory. Z dala od Bazyliszków.
INNE: brak.
WREDNY, ZŁOŚLIWY / STAWONÓG

BAZYLISZEK
✖ ✖
Jest coś bardziej niebezpiecznego od węża? Tak – przerośnięty wąż. Bazyliszki posiadają pewną charakterystyczną umiejętność, wyjątkowo wpływającą na ich taktykę polowania. Jeśli wierzyć opisom, te pełzające szkarady potrafią samym spojrzeniem sparaliżować ofiarę! W tym miejscu należy wspomnieć, jak ten dar wykorzystują. Otóż zastygłszy w miejscu zwierzyna nie jest w stanie ani uciec, ani się bronić. Kończy więc swój żywot w żołądku przerośniętego gada, który od tej chwili będzie ją trawić przez kilka dni. Gdyby jednak okazało się, że sam wzrok nie wystarcza – bazyliszek wyposażony jest jeszcze w groźne, ostre kły i jad paraliżujący. Wystrzegaj się też jego oślizłego ciała, bo jeśli owinie się wokół ciebie, na pewno nie wrócisz do domu cały i zdrowy.
ROZMIARY: do 5 metrów.

MOCE: bezszelestne pełzanie; petryfikacja wzrokiem (czas trwania: 2 posty); jad paraliżujący (czas trwania: 2 posty).
UDOMOWIONE: 2/6 {Gavran; Samael}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja. Ciemne i zawilgocone groty, jamy, nory.
INNE: brak.
ZŁOŚLIWY / GAD

FENIKS
✖ ✖
Mistyczne ptaki, które wyłoniły się – według legendy – ze złotych promieni gasnącego słońca. Już same w sobie stanowią piękny widok. Znacznie większe od przeciętnego człowieka, unosząc się nad ziemskim padołem, przyprawiają o miękkość kolan każdego obserwatora. Stanowią jeden z najrzadszych i najpiękniejszych okazów z racji ich płonącego upierzenia. Unikają jednak kontaktu z innymi formami życia, dlatego w towarzystwie ognistych ptaków należy zachować szczególną ostrożność, z zapamiętaniem tego, że choć z natury są raczej płochliwe i nieskore do konfliktów, to sprowokowane zdolne są wyprowadzić groźne dla życia ataki.
ROZMIARY: do 2 metrów wysokości; rozpiętość skrzydeł: 3,5-4 metrów.

MOCE: latanie (udźwig do 2 osób); leczące/regenerujące łzy; feniks potrafi sprawić, że jego pióra zapłoną. Mówi się, że płomienie tych ptaków nie krzywdzą osób, którym dany osobnik zaufa.
UDOMOWIONE: 4/10 {Akane; Alicja (2 feniksy); Ellie}

WYSTĘPOWANIE: Eden. Najczęściej w nieckach wygasłych wulkanów.
INNE: nie bez powodu feniksy uznawane są za gatunek nieśmiertelny. Co 30 lat każdy osobnik ulega samospaleniu, by po chwili narodzić się na nowo z własnych popiołów.
NEUTRALNY / PTAK

OGNISTY TYGRYS
✖ ✖
Są to niezwykle inteligentne stworzenia. Zazwyczaj raczej spokojne, atakują jedynie sprowokowane, ewentualnie w chwili zagrożenia lub w obronie swoich towarzyszy. Nie można mieć nad nimi władzy ani oswoić, ale można je przywiązać do siebie w charakterze kompana. Mówi się, że jak zgaśnie ich końcówka na ogonie, która non stop płonie, to Tygrysy tracą swoje moce.
ROZMIARY: do 100 centymetrów w kłębie.

MOCE: telepatia do kontaktu z TYLKO swoim towarzyszem; umiejętność kontroli ognia (2 posty użycia; 2 posty przerwy).
UDOMOWIONE: 0/4 {...}

WYSTĘPOWANIE: Lasy Edenu.
INNE: Mogą mieć tylko jednego towarzysza, do którego są przywiązane..
NEUTRALNY / KOTOWATY

PEGAZ
✖ ✖
Pegazy uznawane są za niezwykle rzadki, chociaż wybitnie piękny gatunek. Biorąc pod uwagę ich anatomię, wyraźne dostrzegalne jest spowinowacenie z koniem. W opowieściach mowa jest jeszcze o parze dorodnych, śnieżnobiałych skrzydeł, dzięki którym te niesamowite zwierzęta przecinają przestworza z niesamowitą gracją, szybkością i łatwością. Prawdopodobnie żadna inna istota nie dorównuje im pod tym względem. Może nie należą do najagresywniejszych stworzeń, jednak można je łatwo spłoszyć, jeżeli tylko wyczują, że dana osoba im zagraża. Dzięki możliwości latania oraz dużej szybkości, którą posiadają, stają się o wiele trudniejsze do schwytania. Aby przekonać do siebie pegaza, potrzeba dużo ostrożności. O wiele lepiej czują się w towarzystwie osób, od których wyczuwają naturalne dobro lub spokój. Jeżeli już się przywiążą, potrafią stanąć w obronie swojego właściciela, choć to zjawisko nie jest częste u koniowatych.
ROZMIARY: do 155 centymetrów (w kłębie); rozpiętość skrzydeł: 3 metry.

MOCE: latanie (udźwig do 1 osoby); bardzo dobre manewrowanie w powietrzu; dobra kondycja; duża szybkość galopu.
UDOMOWIONE: 0/3 {...}

WYSTĘPOWANIE: Eden.
INNE: brak.
NEUTRALNY / KONIOWATY

POŻERACZ KOSZMARÓW
✖ ✖
Okazało się, że wirus X zarażał nie tylko ludzi. Owocem krwawego żniwa stał się również szlachetny pegaz. To co powstało nie miało już nic wspólnego z dawnym majestatem i osławioną ogładą. Pożeracz Koszmarów jest do tego stopnia ogarnięty żądzą krwi i nienawiścią do życia, że potrafi zabić każdego, kogo zobaczy. Ciało wymordowanego konia wypełniają opary, gazy i jadowite ciecze, dlatego dobrze komponuje się z cmentarzami, wzbogacając zatęchłe powietrze o drażniącą woń unoszących się dookoła oparów. Lubuje się w padlinie, ale nie pogardzi również świeżym mięsem zabitej ofiary. Pożeracze najczęściej można spotkać nocami lub podczas mocno pochmurnych dni, ponieważ za dnia kryją się w jakichś zaciemnionych miejscach. Podczas słonecznych dni są mocno osłabione i krążą plotki, że to właśnie wtedy najłatwiej jest je schwytać, jeżeli już odważy się zapuścić w jakieś zrujnowane katakumby. Niemniej jednak całkowite oswojenie tych zwierząt wciąż pozostaje zagadką.
ROZMIARY: do 175 centymetrów (w kłębie).

MOCE: latanie (udźwig do 1 osoby); trujące opary (osłabiają, dekoncentrują, wywołują bóle głowy); aura strachu (jednostki słabsze psychicznie odczuwają irracjonalny lęk).
UDOMOWIONE: 1/3 {Ren}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja; okolice cmentarzy.
INNE: brak.
AGRESYWNY / KONIOWATY

GRYF KRÓLEWSKI
✖ ✖ ✖
Ach, gryfy. Wspaniałe, majestatyczne, inteligentne. Można by było się nimi zachwycać godzinami. Te piękne stworzenia z wyglądu przypominają mieszankę orła oraz lwa. Są to zwierzęta bardzo mocno związane w powietrzem; kochają czuć wiatr w swych piórach. Gryf, który nie może wzlecieć, jest gryfem straconym. Są wszystkożerne, nie tkną jednak padliny. Potrafią posługiwać się żywiołem wiatru oraz mają swój – charakterystyczny tylko dla osobników tego gatunku – Krzyk Gryfa. Nigdy nie atakują pierwsze – robią to tylko, jeśli zostaną sprowokowane. Oczywiście nie działa to na ich ofiary. Wychowują młode w parach, a spotkanie się dwóch osobników tego gatunku często kończy się wspólnym polowaniem na zwierzynę. Gryfy będą próbowały zabić każdego, kto zbliży się do ich gniazda. Oswojenie gryfa jest nie lada wyzwaniem – prawdopodobnie te dumne stworzenia potrzebują równie dumnego właściciela, z którym nawiążą szczególną więź. Więź ta pozwala gryfom na telepatyczne komunikowanie się ze swoim towarzyszem. Tak, prawdopodobnie żadna z tych istot nie uzna zwierzchnictwa człowieka. Jedno jest jednak pewne – każdy gryf pozostanie przyjacielem lojalnym do końca swojego życia.
ROZMIARY: 150-180 centymetrów (w kłębie); rozpiętość skrzydeł: 3 metry.

MOCE: szybki lot; udźwig do 1 osoby; krzyk gryfa – moc, która sprawia że stworzenia w pobliżu są sparaliżowane (czas trwania: 3 posty), a słabsze psychicznie pozostają wystraszone na dłużej; panowanie nad żywiołem wiatru; telepatia (tylko z posiadaczem bestii).
UDOMOWIONE: 1/3 {Marcelina}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja oraz Eden. Gniazda znajdują się wysoko w górach.
INNE: spotkanie gryfa to dopiero wyzwanie. A jeszcze większe to oswojenie go.
NEUTRALNY / PTAK, KOTOWATY

LEW NEMEJSKI
✖ ✖ ✖
Przeważnie żyją w dobrze zorganizowanych, stałych grupach. Jeśli ktokolwiek marzyłby o złapaniu tego gatunku zwierzęcia, musiałby natrafić na pojedynczego lwa, a takie w przyrodzie występują niezmiernie rzadko. Człowiek nie wchodzi w główny skład ich menu, o ile nie natrafi na osobnika starego bądź chorego, dla którego tacy stanowią najłatwiejsze pożywienie. Nie są agresywne oraz nie mają tendencji do atakowania jako pierwsze, pod warunkiem, że nie poczują się zagrożone na swoim terytorium. Z uwagi na ich wygląd oraz dość masywną posturę, i tak mało kto chce wchodzić im w drogę. Zmuszone do ataku lwy stają się bardzo groźnymi przeciwnikami. Nie dość, że są odporne na większość ataków, ich wielkość – a mierzą do stu osiemdziesięciu centymetrów w kłębie, przy czym ważą do pięciuset kilogramów – sprawia, że samo naparcie ich cielska, potrafi sprowadzić większość ludzi do ziemi, miażdżąc przy tym ich kości.
ROZMIARY: do 160 centymetrów (w kłębie).

MOCE: podczerwień w oczach – dzięki tej umiejętności może wychwycić obecność każdej żyjącej istoty; potężny ryk, który paraliżuje osobniki słabsze psychicznie (czas trwania: 2 posty); posiada skórę odporną na większość ataków broni białej i palnej.
UDOMOWIONE: 2/2 {Abigail; Taihen Shi}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja – tereny Czerwonej Pustyni.
INNE: samice są agresywniejsze, dlatego przeważnie oswaja się samce; jak wszystkie duże koty, posiadają ostre kły i pazury, wysoce niebezpieczne w bezpośrednim starciu; z uwagi na właściwości ich skóry, może ona posłużyć jako pancerz.
AGRESYWNY / KOTOWATY

GOLEM
✖ ✖ ✖
Żyjące od wieków golemy krążą po wszelakich górach. Najczęściej spotka się je w górach Shi. Niepamiętne czasy temu straciły swych panów i szukają nowych. Ich źródła zasilania są ulokowane na ich klatkach piersiowych. Nikt nie wie jakim cudem jeszcze nie wygasły ani jakim cudem skały są w stanie stąpać po ziemi, jak żywe istoty. Nie ma jednak co pytać o to samych potworów, ponieważ agresywnie reagują na ciekawość ludzi.
ROZMIARY: do 5 metrów.

MOCE: odporność na ból; twarda kamienna skóra odporna na zwykłe bronie białe; nadnaturalna siła – potrafi zrobić dziurę w ścianie uderzając w nią ręką; nieśmiertelny, ale może zostać wyłączony przez pozbawienie go źródła zasilania.
UDOMOWIONE: 0/10 {...}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja – tereny Gór Shi.
INNE: podczas oswojenia golemy same wybierają godną osobą. Bestia może być strażnikiem danego miejsca, np. kryjówki danej organizacji.
AGRESYWNY / GATUNEK NIEZNANY

PIEKIELNY KUNDEL
✖ ✖ ✖
Epidemia wirusa X odbiła swoje piętno także na ulubieńcach niemalże każdego człowieka, jakimi są psy. Niegdyś najlepsi przyjaciele – dziś szczekacze z piekła rodem, na których widok ma się ochotę brać nogi za pas. Piekielne Kundle to jedne z najniebezpieczniejszych istot, które grasują po Desperacji. Niejeden jej Desperat chciałby mieć całe ich stado po swojej stronie, ale niestety – najczęściej stają po przeciwnej stronie frontu. Dorosły samiec osiąga do stu osiemdziesięciu centymetrów w kłębie, samice są nieco mniejsze, co nie zmienia faktu, że posturą znacznie górują nad przeciętnym Burkiem z podwórka. Ich ciała przechodzą już proces zgnilizny, przez co większość kundli przypomina kompletnie nieudany eksperyment lub stworzenie, którego nawet sam Hades nie chciał na swoich włościach. Co dziwne, mimo że tym psom często zdarza się gubić po drodze spore płaty ciała, przechodzą one nieustanny proces regeneracji (nigdy całkowitej, biorąc pod uwagę fakt, że jednocześnie gniją), który utrzymuje je przy życiu, jednocześnie czyniąc je trudnymi do pokonania przeciwnikami. Każdemu kundlowi towarzyszy charakterystyczny, ostry zapach krwi, która zawsze sączy się z ich otwartych ran, a za kolejny ze znaków szczególnych można uznać miejscami wystające kości oraz wydłużone, przebijające skórę grzbietu kręgi. Oczy kundli zawsze są białe, przez co można odnieść mylne wrażenie, że są kompletnie ślepe. Wręcz przeciwnie – widzą dobrze zarówno w dzień, jak i w nocy, ale dzięki temu łatwo je oślepić. Bestie te charakteryzują się wzmożoną agresją, a bodźcem, który najbardziej prowokuje je do ataku, jest cudzy strach. Wyczuwszy czyjś lęk, stają się pewniejsze siebie i nie widzą przeszkód, by uświadomić delikwentowi, że – owszem – miał pełne prawo, by obawiać się silnych szczęk, uzbrojonych w ostre zęby i grubych pazurów, tnących ciało.
ROZMIARY: 165-180 centymetrów (w kłębie).

MOCE: regeneracja; wyostrzone zmysły (wzrok, słuch, węch); odporność na ból; zwiększona siła; ich ugryzienie może spowodować zarażenie się wirusem X lub pogłębienie jego działania (w przypadku wymordowanych), ale przede wszystkim rany po ugryzieniu kundla wolniej się goją i często ropieją.
UDOMOWIONE: 1/3 {Azazel}

WYSTĘPOWANIE: Desperacja; najczęściej spotkać je można na terenach koszar.
INNE: oswojenie ich nie jest takie proste. Zazwyczaj za swojego właściciela mogą uznać wyłącznie kogoś, kto okaże się silniejszy od nich. O wiele łatwiej jest zająć się kundlem od szczeniaka, choć jego naturalne instynkty wciąż będą wymagały zduszenia ich w zalążku przez twardą rękę właściciela. Niepewne, bojaźliwe i mało stanowcze osoby nie będą w stanie zapanować nad tymi czworonogami.
AGRESYWNY / PSOWATY

KONIE APOKALIPSY
✖ ✖ ✖ (!)
Słyszałeś kiedyś o legendarnych koniach, zwiastujących nadejście apokalipsy? Wiernych towarzyszach Boskiej Czwórki? Oto oni w całej swej krasie. Konie Apokalipsy są niesłychanie trudne do powalenia. Bez zważania na otrzymane obrażenia, powstaną i walczyć będą dalej, dopóki tlić się w nich będzie wola ich pana. Jedynym znanym sposobem powstrzymania tych bestii jest odseparowanie głowy od ciała, przez co siły życiowe ulatują przez ziejącą z szyi ranę. Niezwykle trudno zaskarbić sobie ich zaufanie i oddanie, ale kiedy się to uda – podążą za jeźdźcem w same odmęty piekła po to tylko, by wraz z nim powrócić i cieszyć się smakiem zwycięstwa.
ROZMIARY:
Koń biały: 190 centymetrów (w kłębie).
Płonący koń: 2 metry (w kłębie).
Czarny koń: 3 metry (w kłębie).
Trupio-blady: 180 centymetrów (w kłębie).

MOCE: Każdy z koni posiada swoją indywidualną moc. Oto one:
Koń biały: najszybszy z koni; nie ma skrzydeł, ale potrafi latać; śmiertelne ugryzienie (bardzo silna trucizna).
Płonący koń: najwytrzymalszy z koni. Jego skóry nie przebije zwykły oręż; potrafi latać, chociaż nie ma skrzydeł; ognisty podmuch. Potrafi zapłonąć, nie raniąc przy tym jeźdźca.
Czarny koń: największy z koni; potrafi latać, chociaż nie ma skrzydeł; wszystko co pożre przekształca na energię, którą może się podzielić z jeźdźcem.
Trupio-blady: najstraszniejszy z koni. Aura strachu (jednostki słabsze psychicznie odczuwają irracjonalny lęk); potrafi latać, chociaż nie ma skrzydeł; dematerializacja wraz z jeźdźcem (czas trwania: 4 posty).
UDOMOWIONE: 0/4 {...}

WYSTĘPOWANIE: nieznane.
INNE: są rozumne, potrafią komunikować się telepatycznie.
AGRESYWNY / KONIOWATY

_________________

Yeah.
Keep rolling your eyes.

Maybe you'll find a brain back there.



-----------
Do     cholery

avatar

Liczba postów : 222

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Stary bestiariusz    Pisanie by Sponsored content



Sponsored content
-----------



Powrót do góry Go down


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics